Учитель року - 2012
І. Ю. Романова – талановитий учитель біології
|
Романова Ірина Юріївна – старший вчитель біології Київської гімназії
східних мов № 1, спеціаліст вищої категорії – переможець районного та
міського етапів Всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2012» у
номінації «біологія».
Учитель працює у навчальному закладі з 1998 року. Висококваліфікований
спеціаліст, який постійно працює над самовдосконаленням своєї
педагогічної творчості. Має грунтовні знання з педагогіки, психології,
сучасної методики природничої освіти, які дозволяють їй на високому
науково-методичному рівні організовувати навчально-виховний процес.
|
Учитель успішно працює над науково-методичною темою: «Формування
ключових компетенцій учнів при вивченні біології». Забезпечує високий
рівень навчальних досягнень учнів з біології.
Педагог досконало володіє методичними засадами сучасного уроку. Активно
використорвує особистісно орієнтовані, інтерактивні,
інформаційно-телекомунікаційні технології, здійснюючи компетентнісний
підхід до організації кожного уроку.
Ірина Юріївна керується у педагогічній діяльності такими принципами: - сприймання дитини як особистості, найбільшої цінності;
- системне, поетапне формування предметних компетенцій учнів;
- ефективне використання на уроках наявного та створення авторського навчально-методичного забезпечення;
- активна дія та взаємодія учнів на уроках;
- вимогливість до себе, постійне самовдосконалення фахового рівня;
- морально-психологічна компетентність під час уроків, інших навчальних занять;
- постійне залучення гімназистів до активної участі в позаурочній, позашкільній діяльності;
- націленість на високу якість освіти школярів.
Пріоритетними напрямками педагогічної діяльності є:
- пошук раціональних шляхів сприяння розвитку кожної особистості учня;
- реалізація компетентнісного підходу у гімназійній біологічній освіті;
- створення на кожному уроці ситуації успіху учнів у навчальній діяльності;
- застосування інноваційних технологій навчання;
- формування творчого потенціалу особистості кожного гімназиста;
- забезпечення гуманізації навчального процесу через реалізацію суб’єкт – суб’єктного підходу.
Складовими елементами педагогічної системи вчителя Романової І.Ю., що
відповідають принципам демократизації, гуманізації та індивідуалізації
освіти, є:
- інтерактивне навчання;
- формування критичного мислення;
- особистісно-орієнтоване навчання;
- проектна діяльність;
- навчання у грі;
- інформаційно-телекомунікаційні технології.
Учні Романової І.Ю. – постійні переможці, лауреати І, ІІ етапів
Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт
учнів-членів Малої академії наук України, олімпіад з біології різних
рівнів. Учні Романової І.Ю. – переможці конкурсу «Срібне натхнення»
(номінація «екологія») у м. Санкт-Петербург (РФ) у 2010 році,
міжнародних конкурсів-захистів учнівських проектів з біології у м.
Стамбул (Туреччина) в 2008-2011 роках.
Автор трьох навчальних програм короткотермінових спеціальних курсів за
вибором «Біосфера та екологія в КНР», «Біосфера та екологія в Японії»,
«Біосфера та екологія в Республіці Корея» для учнів 8-9-х класів.
Виконує велику громадську роботу. З 2008 року Романова І.Ю. – голова
районного методичного обєднання вчителів біології Святошинського району
столиці.
Вчитель творчо співпрацює з лабораторією дидактики Інституту педагогіки
НАПН України, Інститутом обдарованої дитини НАПН України, Київською
Малою академією наук учнівської молоді, Національним
еколого-натуралістичним центром МОНМС України, Київським міським
будинком природи, зі школами-партнерами в Україні, за рубежем, з ІППО
Київського університету ім. Бориса Грінченка.
За стилем діяльності Романова І.Ю. – педагог-дослідник, лідер, ерудит,
яскраве вираження сучасного українського, київського вчителя.
(Див. джерело інформації: http://1school.kiev.ua/index.php?/%D0%93%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/%D0%A3%D1%87%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C-%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83-2012.html)
|