Четвер, 2024-Тра-02, 20.01.24
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Новини від КГСМ № 1 [22]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » Київська гімназія східних мов № 1 » Новини від КГСМ № 1

Результати опитування учнів 10, 11 класів
[ Викачати з сервера (213.0 Kb) ] 2012-Лют-02, 16.11.45

Лабораторія дидактики Інституту педагогіки

Гімназія східних мов №1 м. Києва

 

 

Статистичний звіт

за результатами опитування

учнів 10 і 11 класів

Київської гімназії східних мов №1

 

 

 

Мета дослідження – виявити вподобання учнів у сфері навчальної діяльності.

Здобуті результати сприятимуть розробці найпопулярніших серед учнів навчальних технологій.

Опитування проводилося протягом 15–23 листопада 2011 року.

Характеристика сукупності. У гімназії навчається 84 10-класники, 82 11-класники. Всього 164 особи.

Опитано 124 особи (або 75,61%), з них: учнів 10 класів – 62 (73,81%), 11 класів – 62 (75,61%). Загалом опитано 59 юнаків (47,58%) та 65 дівчаток (52,42%).


(Ви маєте змогу вивантажити матеріал із сервера)

Категорія: Новини від КГСМ № 1 | Додав: Didactics | Теги: самооцінка навальних досягнень, Київська гімназія східних мов № 1, навчальна діяльність, диференціація навчання, форми роботи учнів
Переглядів: 160 | Завантажень: 24 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS