У статті автор обґрунтовує ефективні шляхи реалізації навчально-виховного процесу в умовах розвитку акмеологічного середовища гімназії. Йдеться про місію гімназії, форми і методи навчання, що спрямовані на формування і всебічний розвиток та самореалізацію творчої особистості.
Ключові слова: гімназія, учитель, учень, акмеологічне середовище, модель випускника гімназії.
Перейти до статті http://lib.iitta.gov.ua/705657/
Бібліографічний опис статті: Клокун О. Педагогічна майстерність учителя як умова розвитку акмеологічного середовища гімназії [Текст] / Олександр Клокун // Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2016. – С. 116–122.
|