Бібліографічний опис: Косянчук Сергій. Риторичні завдання як засіб формування ціннісних орієнтацій старшокласників [Текст] / Сергій Косянчук // Молодь і ринок. – 2015. – №10 (129). – С. 47–51.
У статті йдеться про важливість риторичних завдань у змісті сучасного підручника з огляду на потребу формувати у старшокласників ціннісні орієнтації. У процесі здобуття знань це викликатиме позитивну навчальну рефлексію, ефективно формуватиме ціннісні орієнтації. Риторичні вміння як інструмент пізнання старшокласниками дійсності сприятимуть також і саморозвиткові їхніх ціннісних орієнтацій.
Ключові слова: зміст сучасного підручника, учні старшої школи, ціннісні орієнтації, риторичні завдання.
Перейти до сховища: http://lib.iitta.gov.ua/106467/
|