Субота, 2024-Кві-27, 02.48.17
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Матеріали з архіву

Чернов Б. О. Теоретико-методологічні основи становлення шкільного курсу дидактики географії
[ Викачати з сервера (347.5 Kb) ] 2013-Лют-28, 23.21.52
Для посилання:
Чернов Б. О. Теоретико-методологічні основи становлення шкільного курсу дидактики географії [Електронний ресурс] / Б. О. Чернов // Історія науки і біографістика. Електронне наукове фахове виданная : Міжвідомчий тематичний збірник. – К., 2011. – №4.



ЧЕРНОВ Борис Олексійович,
канд. пед. наук, професор,
завідувач кафедри географії, екології і методики навчання
ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький ДПУ імені Григорія Сковороди


Теоретико-методологічні основи становлення шкільного курсу дидактики географії
 
Обґрунтовано вперше сучасний статус дидактики географії, визначено її положення в загально-педагогічній теорії навчання і виховання учнів, розкрито зв’язки з загальною дидактикою, зроблено уточнення і наповнення географічним змістом її дефініцій.

Обосновано впервые современный статус дидактики географии школьного курса, определено её положение в общепедагогической теории обучения и воспитания учащихся, раскрыто связи с общей дидактикой, сделаны уточнение и наполнение географическим содержанием её дефиниций.

Firstly of modern status of geographical didactics is grounded, its position in general and pedagogical theory of study and educational of pupils is determined, connections from general didactics are discovered, definition and replenishing of geographical contents its definition is done in the article.


В сучасному, повному контрастів і протиріч світі швидко відбуваються значні глобальні і особливо локальні зміни і перетворення, які відбиваються не тільки на зміні природи і суспільства, а й на життєдіяльності усіх людей. «Цивілізація стоїть перед вибором направленості свого майбутнього шляху розвитку в умовах численних катастроф і катаклізмів як природного, так і соціального (техногенного) характеру. Третє тисячоліття виділяє освіту в якості однієї з найбільш обширних сфер людської діяльності, оскільки в ній задіяне понад мільярд учнів і близько п’ятдесяти мільйонів учителів. Підвищення соціальної ролі освіти у ХХ1 ст. тісно взаємопов’язано з визначенням нових парадигм майбутнього суспільства».

Ви маєте змогу вивантажити статтю з сервера (формат PDF)
Вивантажити з сервера

Категорія: Матеріали з архіву | Додав: Didactics
Переглядів: 844 | Завантажень: 148 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS