Субота, 2024-Кві-20, 11.58.32
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки

Алєксєєнко І. В. До проблеми конструювання змісту уроку іноземної мови в старшій школі
[ Викачати з сервера (352.6 Kb) ] 2012-Кві-24, 15.56.11

Для посилання:

Алєксєєнко І. В. До проблеми конструювання змісту уроку іноземної мови в старшій школі [Текст] / І. В. Алєксєєнко // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол., головн. ред. В. М. Мадзігон; наук. ред. О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2011. – Вип. 11. – 800 с. – С. 437–446.

 

 

До проблеми конструювання змісту уроку іноземної мови в старшій школі

 

І. В. Алєксєєнко,

Інститут педагогіки НАПН України


Постановка проблеми. Нові освітні стандарти, концепції, програми і підручники, що зорієнтовані на компетентнісний, культурологічний, комунікативно-діяльнісний і особистісно зорієнтований підходи до навчання іноземної мови, активне застосування інформаційних технологій, удосконалення форм і методів навчання та впровадження незалежного тестування є основними характеристиками сучасної іншомовної освіти, які зумовлюють нові вимоги до змісту уроку. Урок з часом не може не змінюватися, адже в ньому відбиваються всі особливості освітньої системи на певному етапі розвитку педагогічної науки і практики. Це особливо характерно для старшої школи, коли учні поглиблено вивчають предмети за обраним профілем. Саме профілізація навчання зумовлює появу нових дидактико-методичних підходів до конструювання змісту уроку іноземної мови в старшій школі.

Дидактика і методика розглядають урок як основну форму навчання. М. Скаткін зазначає, що «урок – це педагогічний твір» [13], який презентує логічно завершену, невелику за обсягом і нетривалу в часі частину навчального процесу, що відповідає вимогам, які залежать від цілей, змісту, технологій навчання іноземної мови на кожному етапі розвитку іншомовної освіти. Від якості конструювання його змісту залежить ефективність навчання.

Аналіз останніх досліджень...


 (Ви маєте змогу вивантажити цю статтю з сервера)
Категорія: Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки | Додав: Didactics
Переглядів: 989 | Завантажень: 94 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS