Вівторок, 2024-Кві-23, 12.02.52
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки

Редько В. Г. Дослідження ефективності змісту шкільних підручників з іноземної мови: процедура, технології, результати
[ Викачати з сервера (904.6 Kb) ] 2012-Кві-24, 16.08.19

Для посилання:

Редько В. Г. Дослідження ефективності змісту шкільних підручників з іноземної мови: процедура, технології, результати [Текст] / В. Г. Редько // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол., головн. ред. В. М. Мадзігон; наук. ред. О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2011. – Вип. 11. – 800 с. – С. 412–424.

 

Дослідження ефективності змісту шкільних підручників з іноземної мови: процедура, технології, результати

 

В. Г. Редько, канд. пед. наук,

Інститут педагогіки НАПН України

 

Постановка проблеми. Оновлення змісту навчання іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах пов’язується з деякими змінами в стратегічних напрямах розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти. Насамперед це стосується спрямування навчальної діяльності на вироблення в учнів необхідних життєвих компетентностей, котрі давали б можливість випускникам школи комфортно почуватися в сучасному глобалізованому світовому просторі. Важливе місце у цих трансформаційних процесах належить шкільному підручнику як основному засобу реалізації оновленого змісту. Щонайперше це зумовлюється активною переорієнтацією парадигми шкільної іншомовної освіти на комунікативно-діяльнісне, особистісно орієнтоване і культурологічне спрямування навчального процесу. Саме цей аспект зумовлює не тільки різнобічне переосмислення теоретичних підходів до визначення змісту навчання іноземної мови, але й спонукає знайти ефективні форми і способи його презентації у підручниках. З огляду на викладене, теоретичну модель сучасного шкільного підручника з іноземної мови можна розглядати як таку, що ґрунтується на визначенні його двоєдиної сутності: 1) як носія змісту іншомовної освіти і 2) як засобу навчання іншомовного спілкування. Відтак, підручник має відбивати певну модель навчальної діяльності школярів і методичної роботи вчителя, тобто, в ньому взаємопов’язано функціонують змістовий і процесуальний аспекти.

Зміст підготовлених нами підручників з навчання іспанської мови учнів 2–11-х класів загальноосвітніх навчальних закладів базується на новітніх досягненнях педагогічної, методичної, психологічної, лінгвістичної наук і враховує сучасні тенденції використання іноземної мови як важливого засобу міжкультурного спілкування. Ефективність цього змісту перевірялась у процесі пробного і дослідного навчання, що засвідчено відповідними матеріалами і здобутими результатами.

Аналіз останніх досліджень. Проблема ефективності результатів різних видів діяльності завжди перебувала в центрі уваги науковців. Не залишилась осторонь і педагогічна галузь. Значний внесок у пошуки успішного вирішення різноманітних питань науково-дослідної роботи у сфері педагогіки і психології зробили...

(Ви маєте змогу вивантажити статтю з сервера)
Категорія: Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки | Додав: Didactics
Переглядів: 987 | Завантажень: 105 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS