Понеділок, 2024-Кві-29, 15.36.23
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Азьомов Віктор. Вибір на перехресті духовних цінностей. Вивчення балади Т. Шевченка «Тополя» у 7 класі
2014-Лис-09, 17.33.09

Азьомов Віктор. Вибір на перехресті духовних цінностей. Вивчення балади Т. Шевченка «Тополя» у 7 класі …17–20.

Для покликання: Азьомов Віктор. Вибір на перехресті духовних цінностей. Вивчення балади Т. Шевченка «Тополя» у 7 класі [Текст] / Віктор Азьомов // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №9. – 48 с. – С. 17–20.

 

Цитата, с. 17.  Плідна дискусія, розгорнута на шпальтах Вашого часопису під гаслом «На засадах Родоцентризму», за логікою реалізації виховання націоцентричної особистості має втілитися у практичні розробки уроків аналізу літературних творів на основі відповідних принципів родовідповідності. Справді, ідеї Родоцентричної педагогіки потребують, як говорить проф. А.Козлов (читай його статтю «Ідея варта підтримки» в часописі «Українська література в загальноосвітній школі» – № 7–8, 2011. – С. 46–48), дієвої підтримки та подальшого розвитку, адже вони спонукають учителя відходити від шаблонів, схоластики в методиці викладання української літератури в сучасній національній школі,формують справді національно свідому особистість(читай у цьому ж часописі статті С. Дубровської «Основна мета – національно свідома особистість» – № 5, 2012. – С.48 та О.Вертія «За законами Роду» – № 6-7, 2012. – С. 62–64). До того ж національно свідома особистість у такому разі формується не на крикливих патріотичних гаслах і не шляхом бюрократичного насаджування тих чи інших ідей. Учень відкриває,осмислює й вільно усвідомлює національні духовні цінності, вироблені українським народом упродовж століть, як цінності свої, власні, як вираження свого національно-родового внутрішнього єства, як процес його збагачення та передавання від покоління до покоління. Молодий українець здійснює становлення своєї особистості на основі творчої співпраці з учителем як рівного з рівним. Вдячний матеріал для такої роботи на уроці дає далеко ще не вичитана до національних кореневих глибин балада Т.Шевченка «Тополя». Тому й пропонуємо свій варіант уроку її вивчення на підставах Родоцентричної педагогіки, сформульованої О. Лук’яненком у його праці «Повернення фенікса: родоцентрична педагогіка» (Українська література взагальноосвітній школі. – 2011. – № 7-8. – С. 44–46).

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 567 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS