Бондаренко Юрій. Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми …19–22.
Для покликання: Бондаренко Юрій. Вивчення образів-персонажів на основі стандартної літературознавчої схеми [Текст] / Юрій Бондаренко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №4. – 48 с. 19–22.
Статтю присвячено методиці аналізу образів-персонажів із допомогою стандартної літературознавчої схеми. У ній подано саму схему, а також систему знань і вмінь, які можна формувати з її допомогою, розглянуто різні аспекти здійснення зазначеної роботи.
Ключові слова: літературознавча схема аналізу образів-персонажів, ім’я героя, позасюжетні елементи, дії і вчинки, моваперсонажа, авторська оцінка та ін.
Статья посвящена методике анализа образов-персонажей с помощью стандартной литературоведческой схемы. В ней изложена сама схема, а также система знаний и умений, которые можно формировать с ее помощью, рассмотрены разные аспекты проведения такой работы.
Ключевые слова: литературоведческая схема анализа образов-персонажей, имя героя, внесюжетные элементы, действия и поступки, язык персонажа, авторская оценка и др.
The article focuses on methodology of character image analysis based on a standard literary studies scheme. The article providesthe scheme itself as well as elaborates a system of knowledge and skills which can be formed with its help. It also considers variousaspects of such work.
Keywords: literary studies` scheme of character image analysis, character`s name, extranarrative elements, actions and deeds,character`s speech, author`s point of view etc.
Література
1. Голубков В. Методика преподавания литературы. – М. : Просвещение, 1962. - 496 с.
2. Лесик В.В. Елементи теорії літератури в школі. – К. : Радянська школа, 1959. – 217 с.
3. Пасічник Є. Методика викладання української літератури в середніх навчальних закладах. – К. : Ленвіт, 2000. – 384 с.
4. Скрипник Л.Г., Дзятківська Н.П. Власні імена людей. – К. : Наукова думка, 1996. – 335 с.
5. Токмань Г. Методика навчання української літератури всередній школі. – К. : Академія, 2012. – 312 с.
6. Фарино Е. Введение в литературоведение. – С-Пб. : Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, 2004. – 639 с.
7. Фролова К.П. Аналіз художнього твору. – К. : Радянська школа, 1975. – С.38.
|