П’ятниця, 2024-Кві-19, 15.47.25
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Фасоля Анатолій, Остаповець Тетяна. Вручити учневі ключі... від тексту
2015-Бер-16, 08.40.11

Фасоля Анатолій, Остаповець Тетяна. Вручити учневі ключі... від тексту …18–22.

Для покликання: Фасоля Анатолій. Вручити учневі ключі... від тексту [Текст] / Анатолій Фасоля, Тетяна Остаповець // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №1. – 48 с. – С. 18–22.

 

Цитата, с. 18. Пропонована увазі читачів методична розробка — результат співпраці науковця і вчителя-практика, підсумок пошуків під час підготовки до уроку за поезією І. Малковича «Із янголом на плечі», рефлексій після заняття, обміну думками упродовж наступних днів і тижнів.

Роздуми привели до висновку, винесеного в заголовок. Його, звичайно ж, не слід розуміти буквально. Ідеться про спільний — учителя і учня — пошук, результатом якого має стати усвідомлення юними читачами очевидної для читача старшого і досвідченого істини: кожен твір потребує для прочитання свого «ключа», без якого зміст (глибинний!) може так і залишитися нерозкритим. І це при тому, що твір читається, інтерпретується, аналізується тощо.

Запрошуємо спільно пройти цей шлях, аби потім запросити до такої мандрівки своїх вихованців, збагативши їхній досвід умінням прочитання віршів, у яких, на перший (а для когось і на другий, третій (!)) погляд, «так усе заплутано і незрозуміло». Вдячні будемо, якщо поділитеся своїми знахідками, висловите враження і міркування «з приводу».

Отже, поезія...

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 522 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS