Понеділок, 2024-Кві-29, 18.34.16
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Куцевол Ольга. Методика літератури, натхнена ОЗОН-ом. До 60-річчя від дня народження Анатолія Фасолі
2014-Лис-09, 17.44.31

Куцевол Ольга. Методика літератури, натхнена ОЗОН-ом. До 60-річчя від дня народження Анатолія Фасолі …2–6.

Для покликання: Куцевол Ольга. Методика літератури, натхнена ОЗОН-ом. До 60-річчя від дня народження Анатолія Фасолі [Текст] / Ольга Куцевол Ольга // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №9. – 64 с. – С. 2–6.

 

У статті окреслено основні віхи наукового становлення вченого-методиста Анатолія Миколайовича Фасолі, розкрито теоретико-методичні засади напрацьованої ним концепції особистісно зорієнтованого навчання української літератури в середній школі.

Ключові слова: історія методики навчання української літератури, особистісно зорієнтоване навчання, особистісно зорієнтований урок, суб’єктність учня-читача, Анатолій Фасоля.

 

В статье представлены основные вехи научного становления ученого-методиста Анатолия Николаевича Фасоли, раскрыты теоретико-методические основы созданной им концепции личностно ориентированного обучения украинской литературе в средней школе.

Ключевые слова: история методики обучения украинской литературе, личностно ориентированное обучение, личностно ориентированный урок, субъектность ученика-читателя, Анатолий Фасоля.

 

The article outlines the key milestones of the formation of the scientist-practitioner Anatoliy Mykolayovych Fasola and reveals the theoretical and methodical bases of the concept of learner-centered education of Ukrainian literature at secondary school that is worked out by him.

Keywords: history of teaching methodology of Ukrainian literature, learner-centered education, learner-centered lesson, the subjectivity of the learner-reader, Anatoliy Fasola.

 

Цитата, с. 2. У сучасній методиці навчання української літератури останні два десятиліття спостерігається особливо активний розвиток. Він двохвекторний: методисти-науковці теоретично обґрунтовують нові концептуальні засади викладання предмета в динамічних умовах розбудови національної школи; учителі-новатори експериментують, комбінують, удосконалюють, винаходять авторські методи, прийоми, види навчальної взаємодії на уроках літератури. Проте варто визнати, що інколи ці спрямування не перетинаються, бо теоретики частенько відірвані від шкільних реалій, а ентузіасти-практики не завжди здатні піднестись до рівня наукових узагальнень. Щасливий той учений, який зумів поєднати у своїх дослідженнях обидва напрямки, зміг розробити нову концепцію методики, що виросла з насущних потреб школи. Таким науковцем є, на нашу думку, Анатолій Фасоля – автор концепції особистісно зорієнтованого навчання української літератури в середній школі, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України. Ідеї ОЗОН (промовиста абревіатура із заголовних літер словосполучення – Особистісно ЗОрієнтоване Навчання!) уже понад десятиліття об’єднують учителів багатьох шкіл України.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 693 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS