Четвер, 2024-Кві-18, 12.34.12
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Левандовська Людмила. Світ жіночої душі в поезії Ірини Жиленко
2015-Бер-16, 14.24.45

Левандовська Людмила. Світ жіночої душі в поезії Ірини Жиленко …27–29.

Для покликання: Левандовська Людмила. Світ жіночої душі в поезії Ірини Жиленко [Текст] / Людмила Левандовська // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №2. – 48 с. – С. 27–29.

 

Цитата, с. 27.

Урок 1

Тема: І. Жиленко. Стисла розповідь про поетесу. Основні збірки. Сповідальність, світ жіночої душі. «Шістдесятництво» крізь призму сьогодення і вічних понять честі, чесності, любові

Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю І. Жиленко, розкрити поняття сповідальності, камернос-ті, філософічності інтимної лірики поетеси; допомогти старшокласникам збагнути цікавий і неповторний світ жіночої душі; з’ясувати роль «шістдесятництва» крізь призму сьогодення і вічних понять честі, чесності, любові; розвивати усне мовлення, уміння працювати з додатковою інформацією; удосконалювати навички виразного й усвідомленого читання поезії; вміння ана­лізувати її зміст, визначати і розкривати роль художніх засобів висловлювати власні роздуми про вічні понят­тя честі, чесності, любові, щастя і шляхи до нього, про цінності, які потрібно берегти в сучасному житті; вихо­вувати вміння бачити красу навколо, цінувати світло доброти.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Випереджувальне завдання: опрацювати життє­пис І.Жиленко; підготувати повідомлення «Світ жіночої душі», «Шістдесятництво» крізь призму сьогодення».

Обладнання: портрет І. Жиленко, бібліотечка її творів.

Епіграф: Та, що молиться Богу віршами (М. Жулинський)

Цитата, с. 29.

Урок 2

Тема: Ірина Жиленко. «І світла алея», «Зимовий мотив з візитом пічника», «За золотими вікнами зірок». Аналіз віршів

Мета: ознайомити учнів з творами І. Жиленко, визначаючи їх символічну й філософічну спрямова­ність, психологізм й асоціативне одкровення; форму­вати вміння й навички аналізу поетичних творів та їх виразного читання; розвивати бачення музики слів і барв; виховувати зацікавленість творчістю поетеси, любов до поезії, рідного слова, до життя.

Тип уроку: засвоєння нових знань. Урок духов­ності.

Випереджувальне завдання: ознайомитись із поезіями І. Жиленко; підготувати асоціативні малюнки, що характеризу­ють уявні художні образи у творах.

Обладнання: портрет І. Жиленко, учнівські малюнки.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 1172 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS