Левандовська Людмила. Світ жіночої душі в поезії Ірини Жиленко …27–29.
Для покликання: Левандовська Людмила. Світ жіночої душі в поезії Ірини Жиленко [Текст] / Людмила Левандовська // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №2. – 48 с. – С. 27–29.
Цитата, с. 27.
Урок 1
Тема: І. Жиленко. Стисла розповідь про поетесу. Основні збірки. Сповідальність, світ жіночої душі. «Шістдесятництво» крізь призму сьогодення і вічних понять честі, чесності, любові
Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю І. Жиленко, розкрити поняття сповідальності, камернос-ті, філософічності інтимної лірики поетеси; допомогти старшокласникам збагнути цікавий і неповторний світ жіночої душі; з’ясувати роль «шістдесятництва» крізь призму сьогодення і вічних понять честі, чесності, любові; розвивати усне мовлення, уміння працювати з додатковою інформацією; удосконалювати навички виразного й усвідомленого читання поезії; вміння аналізувати її зміст, визначати і розкривати роль художніх засобів висловлювати власні роздуми про вічні поняття честі, чесності, любові, щастя і шляхи до нього, про цінності, які потрібно берегти в сучасному житті; виховувати вміння бачити красу навколо, цінувати світло доброти.
Тип уроку: засвоєння нових знань.
Випереджувальне завдання: опрацювати життєпис І.Жиленко; підготувати повідомлення «Світ жіночої душі», «Шістдесятництво» крізь призму сьогодення».
Обладнання: портрет І. Жиленко, бібліотечка її творів.
Епіграф: Та, що молиться Богу віршами (М. Жулинський)
Цитата, с. 29.
Урок 2
Тема: Ірина Жиленко. «І світла алея», «Зимовий мотив з візитом пічника», «За золотими вікнами зірок». Аналіз віршів
Мета: ознайомити учнів з творами І. Жиленко, визначаючи їх символічну й філософічну спрямованість, психологізм й асоціативне одкровення; формувати вміння й навички аналізу поетичних творів та їх виразного читання; розвивати бачення музики слів і барв; виховувати зацікавленість творчістю поетеси, любов до поезії, рідного слова, до життя.
Тип уроку: засвоєння нових знань. Урок духовності.
Випереджувальне завдання: ознайомитись із поезіями І. Жиленко; підготувати асоціативні малюнки, що характеризують уявні художні образи у творах.
Обладнання: портрет І. Жиленко, учнівські малюнки.
|