Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Миколи Хвильового. Уроки другий, третій - «Українська література в загальноосвітній школі» - НАУКА і ПРАКТИКА - Наукова інформація - Відділ дидактики Інституту педагіки НАПН України
Відділ дидактики
Субота, 2016-Грд-03, 20.47.03
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [55]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [3]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Миколи Хвильового. Уроки другий, третій
2015-Кві-26, 17.53.35

Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Миколи Хвильового. Уроки другий, третій …27–33.

Для покликання: Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Миколи Хвильового. Уроки другий, третій [Текст] / Людмила Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №4. – 48 с. 27–33.

 

Цитата, с. 27. Урок другий Тема уроку. «Я (Романтика)» – новела про добро і зло в житті та в душі героя.

Мета: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст, імпресіонізм новели; розкрити філософський підтекст (вимріяне майбутнє не може наблизити людина з роздвоєним «я», ціною злочину його не побудувати); розвивати навички подієвого аналізу, зв’язного мовлення, образного мислення; формувати інтерес до модернової літератури; виховувати гуманне ставлення до людей.

 

Література

1. Немченко І. Ю. Композиція та сюжет новели М. Хвильового «Я (Романтика)» // Наша школа. – 1997. – 3. –С.55 – 57.

2. Ставицька Л. Лінгвоестетичний аналіз новели М.Хвильового «Я (Романтика)» // Дивослово. – 1998. – 11. –С.10–12.

3. Шуляр В. Микола Хвильовий: Життя та творчість. «Я (Романтика)» // Українська мова та література. – 2000. – 34(194), верес. – С. 1–4.

 

Цитата, с. 29. Урок третій Тема уроку. Проблема внутрішнього роздвоєння людини між гуманізмом і обов’язком у новелі «Я (Романтика)».

Мета: допомогти учням глибше усвідомити символічність образу матері, проблему вибору героя; вчити відрізняти реальне й уявне в ньому, характеризувати образ ліричного «Я»; розвивати вміння аналізувати художній образ, у полеміці відстоювати свою точку зору; виховувати гуманізм, милосердя.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 192 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2016 Інституту педагогіки