Didactics.ua
Вівторок, 2021-Бер-02, 08.43.17
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок другий
2015-Січ-27, 08.41.34

Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок другий …26–29.

Покликання: Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок другий [Текст] / Людмила Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №12. – 48 с. – С. 26–29.

 

Цитата, с. 26. Тема уроку. «Україна в огні» О. Довженка – твір про трагедію українського народу.

Мета літературної освіти: допомогти учням глибше усвідомити ідейно-художній зміст кіноповісті, її проблематику; виконати ряд літературно-синтетичних дій за текстом художнього твору, які дадуть змогу зрозуміти позицію автора; формувати навички бачити головне, вирішувати проблеми, уміння брати на себе відповідальність, самовдосконалення навичок праці з інформаційними джерелами; розвивати зв'язне мовлення, образне мислення;

виховувати патріотичні почуття, національну гідність і свідомість.

Цілі: інтерпретувати кіноповість «Україна в огні»; розпізнавати її характерні риси, особливості жанру, визначати ідейно-тематичну спрямованість художнього твору; висловлювати думки з приводу прочитаного або проблеми; порівнювати героїв, їхні вчинки; володіти навичками праці з різними джерелами, візуалізувати матеріал, взяти участь у написанні письмової роботи, використовуючи творчі здібності, інтелектуальний ресурс, знання тексту твору.

Завдання: переказувати історію написання та опублікування твору «Україна в огні»; вдумливо читати текст, коментувати найосновніші фрагменти, життєві явища, події, людей у контексті загальнолюдських понять і цінностей; удосконалювати вміння визначати провідні мотиви, проблеми, обговорювати їх з позицій сьогодення, дискутувати про їх актуальність; аргументувати власні думки, ілюструвати їх прикладами з тексту.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 426 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS