Didactics.ua
Четвер, 2021-Бер-04, 06.44.54
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок перший
2014-Лис-27, 08.33.01

Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок перший …23–27.

Для покликання: Назаренко Людмила. Система уроків з вивчення творчості Олександра Довженка. Урок перший [Текст] / Людмила Назаренко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №11. – 48 с. – С. 23–27.

 

Цитата, с. 23.

Тема уроку.

Олександр Довженко – поет екрану, митець феноменальних можливостей, першокласний майстер світового кіно

Мета літературної освіти: ознайомити учнів-читачів з життєвим і творчим шляхом кінорежисера, засновника поетичного кіно, його світоглядними переконаннями; відкрити для старшокласників духовний світ митця, його романтичне світобачення, жанрові особливості творів; виховувати розуміння естетики слова, єдності творчого доробку з життєвим шляхом автора.

Цілі: висвітлити основні події життя і творчості О. Довженка, його захоплення в молодості малярством; зрозуміти різницю між соцреалістичним каноном і новаторським естетичним пошуком митця; відчути болісні шукання компромісів національно-патріотичного світогляду із системою; зрозуміти, в чому трагізм долі людини в умовах тоталітарного режиму.

Завдання: зібрати інформацію про О. Довженка, з’ясувати національні та загальнолюдські проблеми в його творчості; узяти участь у міні-проектах; висловлювати власні судження з приводу долі митця, художніх особливостей творів письменника.

Змістові лінії літературної освіти:

Літературна – світоглядні переконання О. Довженка.

Аксіологічна – особистість і суспільство: протистояння чи/і гармонія.

Культурологічна – література в суспільному й духовному житті людини.

Мовленнєва – зв’язне усне повідомлення.

Діяльнісна – розвиток загальних умінь і навичок учня-читача: зіставляти різні джерела інформації; працювати з 2–3 літературно-критичними матеріалами; здобувати інформацію за допомогою джерел Інтернету, представляти власні здобутки за допомогою участі в проектній діяльності.

Компетенції учня-читача: домінувальні: читацька, літературознавча, мовленнєва; фонові: інформаційна, соціальна, діяльнісно-операційна, технологічна, візуалізаційна.

Очікувані (плановані) результати: презентація виконаних дослідно-пошукових завдань; визначення життєвої позиції автора, ідейно-тематичного спрямування кінотворів.

Тип і різновид уроку – вивчення життєпису письменника.

Теоретико-літературні поняття: публіцистичність.

Літературно-мистецькі зв’язки: музичне мистецтво (П. Чайковський. «Пори року»), зображувальне мистецтво (М. Глущенко. «Квітучий сад»).

Наочні засоби навчання: джерела Інтернет, портрет у статиці.

Варіативне домашнє завдання: знати основні відомості з біографії О. Довженка, виконати творчу роботу, створивши відеоролик «Наша держава – Україна»,узявши за основу прийоми творення мікрофільму.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 525 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS