Didactics.ua
Четвер, 2021-Бер-04, 07.31.32
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Охріменко Наталія. Борис Антоненко-Давидович. «Слово матері»
2015-Бер-16, 14.09.12

Охріменко Наталія. Борис Антоненко-Давидович. «Слово матері» …36–38.

Для покликання: Охріменко Наталія. Борис Антоненко-Давидович. «Слово матері» [Текст] / Наталія Охріменко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №2. – 48 с. – С. 36–38.

 

Цитата, с. 35.

Тема. Борис Антоненко-Давидович. «Слово мате­рі». Заповіт неньки не цуратися простого народу, берегти рідну мову.

Мета: стисло ознайомити учнів з віхами життя та творчості Бориса Антоненка-Давидовича, допомогти усвідомити зміст та ідейно-художнє багатство прочи­таного твору; розвивати культуру мовлення, спосте­режливість, логічне мислення школярів, читацький інтерес; виховувати почуття національної гідності, повагу до жінки-матері.

Тип уроку: засвоєння нових знань і розвитку на їх основі вмінь і навичок (за Пасічником Є.А).

Форма проведення: усний журнал.

Урок у технології розвитку критичного мислен­ня з інформаційно-комп’ютерним супроводом.

Методи та прийоми: словесні, наочні, практичні; пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, еврис­тичний, проблемний, дослідницький; «незакінчене речення», «я – письменник», «знайди помилку», «упіз­най героя», «мажор-мінор», «стоп-кадр», «творча лабо­раторія», «діаманта», «бюро знахідок», «мудра пора­да», «для кмітливих», рефлексія.

Обладнання: портрет Бориса Антоненка-Давидовича, книжкова виставка, мультимедійна пре­зентація, маршрутний лист, грамзапис «Пісні про матір» у виконанні Ніни Матвієнко, відеоролик «Мамина молитва», картки.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 395 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS