П’ятниця, 2024-Кві-19, 21.28.11
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Сорокіна Лариса. Урок за оповіданням Ігоря Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»
2015-Кві-17, 17.48.16

Сорокіна Лариса. Урок за оповіданням Ігоря Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» …33–34.

Для покликання: Сорокіна Лариса. Урок за оповіданням Ігоря Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» [Текст] / Лариса Сорокіна // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №3. – 48 с. – С. 33–34.

 

Цитата, с. 33. Мета: колективно опрацювати самостійно прочитаний учнями твір І. Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою», вчити учнів аналізувати та інтерпретувати художній твір; розвивати художньо-аналітичні навички, зв’язне мовлення, критичне та творче мислення, дослідницькі вміння, творчу уяву та фантазію; виховувати культуру читача, повагу до книги.

Обладнання: тексти оповідання Ігоря Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»; «Заповіді читача» на стенді або плакаті.

Домашнє завдання до уроку: колективне – прочитати оповідання «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»; зробити записи у читацькому щоденнику за певними рубриками; індивідуальне – провести міні-дослідження тексту твору «Чому Хлопчик-фігурка задоволений собою?»; для учнів-художників – намалювати Хлопчика-фігурку.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 659 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS