Сорокіна Лариса. Урок за оповіданням Ігоря Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» …33–34.
Для покликання: Сорокіна Лариса. Урок за оповіданням Ігоря Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою» [Текст] / Лариса Сорокіна // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №3. – 48 с. – С. 33–34.
Цитата, с. 33. Мета: колективно опрацювати самостійно прочитаний учнями твір І. Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою», вчити учнів аналізувати та інтерпретувати художній твір; розвивати художньо-аналітичні навички, зв’язне мовлення, критичне та творче мислення, дослідницькі вміння, творчу уяву та фантазію; виховувати культуру читача, повагу до книги.
Обладнання: тексти оповідання Ігоря Калинця «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»; «Заповіді читача» на стенді або плакаті.
Домашнє завдання до уроку: колективне – прочитати оповідання «Хлопчик-фігурка, який задоволений собою»; зробити записи у читацькому щоденнику за певними рубриками; індивідуальне – провести міні-дослідження тексту твору «Чому Хлопчик-фігурка задоволений собою?»; для учнів-художників – намалювати Хлопчика-фігурку.
|