Вівторок, 2024-Кві-23, 12.36.46
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Зайцева Наталія. Два уроки з вивчення творчості Володимира Сосюри
2014-Лис-09, 17.31.01

Зайцева Наталія. Два уроки з вивчення творчості Володимира Сосюри …21–27.

Для покликання: Зайцева Наталія. Два уроки з вивчення творчості Володимира Сосюри [Текст] / Наталія Зайцева // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №9. – 48 с. – С. 21–27.

 

Цитата, с. 21.

Урок 1

Тема: Володимир Сосюра. Роздвоєність його душі. Автобіографічний роман «Третя Рота»

Мета: представити учням В. Сосюру як визначного лірика ХХ століття, ознайомити із життєвим та творчим шляхом; розвивати вміння працювати з додатковою літературою та іншими інформаційними джерелами, висловлювати думки; виховувати любов до поетичного слова, естетичний смак, почуття гордості за поетів своєї країни.

Очікувані результати

Учні знатимуть:

автобіографічні відомості про поета;

автобіографічну основу роману «Третя Рота»;

жанрові особливості твору;

зміст поезії «Два Володьки».

Учні вмітимуть:

самостійно аналізувати зміст роману;

усвідомлено й виразно читати поезію «Два Володьки»;

висловлювати власне ставлення до ліричного героя.

Тип уроку: засвоєння нових знань (зустріч із поетесою).

Випереджальне завдання: опрацювати біографію В.Сосюри за підручником, окремим учням підготувати повідомлення за автобіографічним романом «Третя Рота».

Обладнання: портрет В.Сосюри, виставка творів, учнівські презентації.

 

Цитата, с. 24.

Урок 2

Тема: Художня довершеність інтимної лірики поета. Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни, рідної природи і коханої. Поема «Мазепа» (пролог)

Мета: сприяти поглибленню знань учнів про особисте життя, інтимну та патріотичну лірику поета; розвивати інтерес до національних надбань українського народу; виховувати почуття людяності, доброти, честі, патріотизму.

Очікувані результати

Учні знатимуть:

– інтиму та патріотичну лірику В.Сосюри;

– зміст поеми «Мазепа»;

– жанрові особливості поеми.

Учні вмітимуть:

– самостійно аналізувати твори;

– визначати жанрові особливості поеми;

– висловлювати власне ставлення до проблем, порушених у поемі «Мазепа»;

– характеризувати героїв поеми;

– вдумливо й виразно читати поезії.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Випереджальне завдання: попередньо групи учнів отримали завдання проаналізувати вірші поета, вивчити їх напам’ять, знайти інформацію про кохання В.Сосюри.

Обладнання: портрет В. Сосюри, світлини В.Сосюри та його дружини Марії Гаврилівни, тексти творів поета.Зайцева Наталія. Два уроки з вивчення творчості Володимира Сосюри …21–27.

Для покликання: Зайцева Наталія. Два уроки з вивчення творчості Володимира Сосюри [Текст] / Наталія Зайцева // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №9. – 48 с. – С. 21–27.

 

Цитата, с. 21.

Урок 1

Тема: Володимир Сосюра. Роздвоєність його душі. Автобіографічний роман «Третя Рота»

Мета: представити учням В. Сосюру як визначного лірика ХХ століття, ознайомити із життєвим та творчим шляхом; розвивати вміння працювати з додатковою літературою та іншими інформаційними джерелами, висловлювати думки; виховувати любов до поетичного слова, естетичний смак, почуття гордості за поетів своєї країни.

Очікувані результати

Учні знатимуть:

автобіографічні відомості про поета;

автобіографічну основу роману «Третя Рота»;

жанрові особливості твору;

зміст поезії «Два Володьки».

Учні вмітимуть:

самостійно аналізувати зміст роману;

усвідомлено й виразно читати поезію «Два Володьки»;

висловлювати власне ставлення до ліричного героя.

Тип уроку: засвоєння нових знань (зустріч із поетесою).

Випереджальне завдання: опрацювати біографію В.Сосюри за підручником, окремим учням підготувати повідомлення за автобіографічним романом «Третя Рота».

Обладнання: портрет В.Сосюри, виставка творів, учнівські презентації.

 

Цитата, с. 24.

Урок 2

Тема: Художня довершеність інтимної лірики поета. Майстерне поєднання в поезії любові до Вітчизни, рідної природи і коханої. Поема «Мазепа» (пролог)

Мета: сприяти поглибленню знань учнів про особисте життя, інтимну та патріотичну лірику поета; розвивати інтерес до національних надбань українського народу; виховувати почуття людяності, доброти, честі, патріотизму.

Очікувані результати

Учні знатимуть:

– інтиму та патріотичну лірику В.Сосюри;

– зміст поеми «Мазепа»;

– жанрові особливості поеми.

Учні вмітимуть:

– самостійно аналізувати твори;

– визначати жанрові особливості поеми;

– висловлювати власне ставлення до проблем, порушених у поемі «Мазепа»;

– характеризувати героїв поеми;

– вдумливо й виразно читати поезії.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Випереджальне завдання: попередньо групи учнів отримали завдання проаналізувати вірші поета, вивчити їх напам’ять, знайти інформацію про кохання В.Сосюри.

Обладнання: портрет В. Сосюри, світлини В.Сосюри та його дружини Марії Гаврилівни, тексти творів поета.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 939 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS