Didactics.ua
Вівторок, 2021-Бер-09, 10.36.22
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Болюк О. Оповідання «Історія пані Ївги» Валер’яна Підмогильного – філософія розуміння злочину й кари
2014-Лют-13, 03.14.29
Болюк О. Оповідання «Історія пані Ївги» Валер’яна Підмогильного – філософія розуміння злочину й кари …31.

Для покликання: Болюк О. Оповідання «Історія пані Ївги» Валер’яна Підмогильного – філософія розуміння злочину й кари [Текст] / О. Болюк // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №2. – 48 с. – С. 31.
 
Цитата, с. 31. Та не потрібними, навіть ворожими були в очах радянської цензури твори українського письменника. Влада, мов міфічний Цербер, накидалася на митців, які намагалися правдиво й філософськи осягнути трагедію братовбивчої війни. Проблеми злочину й кари виявилися, м’яко кажучи, не на часі: люди не мали б надто замислюватися, повинні були стати гвинтиками системи. А вже української достоєвщини шовіністична Росія тим більше не прощала.
Оповідання «Історія пані Ївги» є емоційно сильним твором загострених почуттів, що, написаний у спокійній манері побутових подій та діалогів, впливаючи на підсвідомість читача, змушує аналізувати ті страшні події та веде тернистим шляхом істини, шукаючи відповідь на питання про злочин і кару.

Література
1. Булгаков М. А. Собачье сердце. Собр. соч. в 2 т. / М. А. Булгаков / [подготовка текста, комментарии Л. Яновской]. -Т. 1. – К. : Днепро, 1989. -766 с.
2. Григорій Костюк. Післямова до роману «Місто» Валер’яна Пiдмогильного (інтернет-джерело).
3. Місто: Роман та оповідання: Для ст. шк. віку – К. : Веселка, 1993. – 351 с.
4¸Достоевский Ф. М. Собрание сочинений в 15-ти томах /Ф. М. Достоевский. -Л., «Наука», 1989.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 1036 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS