П’ятниця, 2024-Кві-26, 15.57.07
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Герасимчук Н. «На шлях я вийшла ранньою весною». Роздуми Лесі Українки про вагу поетичного слова у поезії «Мій шлях». 8 клас
2014-Кві-02, 21.18.40
Герасимчук Н. «На шлях я вийшла ранньою весною». Роздуми Лесі Українки про вагу поетичного слова у поезії «Мій шлях». 8 клас …29–31.

Для покликання: Герасимчук Н. «На шлях я вийшла ранньою весною». Роздуми Лесі Українки про вагу поетичного слова у поезії «Мій шлях». 8 клас [Текст] / Н. Герасимчук // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 29–31.

Цитата, с. 29. Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Лесі Українки, розкрити красу і силу її поетичного слова; розвивати вміння аргументовано висловлювати власні роздуми, виразно читати поетичні твори; виховувати повагу до творчих особистостей, інтерес до поезії Лесі Українки, естетичний смак.
Цілі.
Учні знатимуть: цікаві факти з життя поетеси, зміст виучуваної поезії, сутність порушених у ній проблем.
Учні вмітимуть: виразно і вдумливо читати поезії, висловлювати своє ставлення до прочитаного.
Ім’я уроку: Її зоря повік буде ясна.
Тип уроку: урок позакласного читання.
Обладнання: портрет Лесі Українки, виставка творів, ілюстрація до вірша, роздавальний матеріал.
Методи, прийоми і форми роботи: слово вчителя, робота з портретом, бесіда, випереджувальні завдання, «гронування», «незакінче-не речення», «уявне інтерв’ю з поетесою», виразне читання поезії, робота в парах.
Випереджувальні завдання: виразно читати поезію «Мій шлях», підготувати уявне інтерв’ю з поетесою.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 816 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS