Герасимчук Н. «На шлях я вийшла ранньою весною». Роздуми Лесі Українки про вагу поетичного слова у поезії «Мій шлях». 8 клас …29–31.
Для покликання: Герасимчук Н. «На шлях я вийшла ранньою весною». Роздуми Лесі Українки про вагу поетичного слова у поезії «Мій шлях». 8 клас [Текст] / Н. Герасимчук // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 29–31.
Цитата, с. 29. Мета: поглибити знання учнів про життєвий і творчий шлях Лесі Українки, розкрити красу і силу її поетичного слова; розвивати вміння аргументовано висловлювати власні роздуми, виразно читати поетичні твори; виховувати повагу до творчих особистостей, інтерес до поезії Лесі Українки, естетичний смак.
Цілі.
Учні знатимуть: цікаві факти з життя поетеси, зміст виучуваної поезії, сутність порушених у ній проблем.
Учні вмітимуть: виразно і вдумливо читати поезії, висловлювати своє ставлення до прочитаного.
Ім’я уроку: Її зоря повік буде ясна.
Тип уроку: урок позакласного читання.
Обладнання: портрет Лесі Українки, виставка творів, ілюстрація до вірша, роздавальний матеріал.
Методи, прийоми і форми роботи: слово вчителя, робота з портретом, бесіда, випереджувальні завдання, «гронування», «незакінче-не речення», «уявне інтерв’ю з поетесою», виразне читання поезії, робота в парах.
Випереджувальні завдання: виразно читати поезію «Мій шлях», підготувати уявне інтерв’ю з поетесою.
|