Didactics.ua
Неділя, 2021-Бер-07, 14.50.15
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Калюжникова А. Краса і незнищенність людської душі в оповіданні «Маленький горбань» С. Черкасенка
2013-Жов-31, 13.04.34
Калюжникова А. Краса і незнищенність людської душі в оповіданні «Маленький горбань» С. Черкасенка [Текст] / А. Калюжникова // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. – 48 с. – С. 30–32.
 
Цитата, с. 30.
Педагогічне кредо:
Неважко іти чиїмись слідами, складніше, але почесніше самостійно прокладати свій шлях... Я куб Кол ас
Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю Спиридона Черкасенка, його твором «Маленький горбань»; учити розуміти психологію головного героя та інших персонажів, аналізувати образи; розвивати вміння вільно й емоційно висловлювати свої думки; формувати культуру ведення дискусії; виховувати доброту, милосердя, здатність до співпереживання.
Цілі:
Учні знатимуть: окремі факти з життя і творчості Спиридона Черкасенка; зміст твору; риси вдачі героїв; засоби змалювання образів; авторське ставлення до персонажів; визначення поняття «повага».
Учні вмітимуть: визначати основні засоби змалювання персонажів; давати власну оцінку подіям і героям твору; добирати з тексту цитати на підтвердження власних думок; пояснювати актуальність твору в наш час.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Обладнання: портрет С. Черкасенка, виставка його творів, підручник, «Путівники уроку».
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 682 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS