П’ятниця, 2024-Кві-26, 23.10.46
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Классович С. Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». 5 клас
2014-Кві-02, 21.29.02
Классович С. Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». 5 клас …25–26.

Для покликання: Классович С. Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». 5 клас [Текст] / С. Классович // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 25–26.

Цитата, с. 25. Тема: Характеристика дійових осіб. Життєві позиції героїв казки (оптимісти та песимісти).
Мета: продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст літературної казки В. Симоненка, вчити дітей характеризувати дійових осіб казки; розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння висловлювати власні міркування щодо прочитаного.
Цілі.
Учні знатимуть: зміст прочитаної казки; основні риси характеру дійових осіб.
Учні вмітимуть: характеризувати життєві позиції царя Плаксія та Лоскотона (оптимістичні і песимістичні), визначати основні риси дійових осіб твору; висловлювати особисте ставлення до зображуваного, аналогії з сучасним життям.
Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.
Методи, форми, види, прийоми роботи: бесіда, слово вчителя, робота з підручником, складання таблиці, робота в парах, прийом «незакінчене речення».
Ім’я уроку: Добро -вічне, а зло гине.
Методичне надзавдання уроку: допомогти учням усвідомити справедливість вислову: «Казка … велить бути у житті сміливим і мудрим, долати перешкоди й біди і не забувати добра святого…» (В. Шевчук).
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 957 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS