Классович С. Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». 5 клас …25–26.
Для покликання: Классович С. Василь Симоненко. Казка «Цар Плаксій та Лоскотон». 5 клас [Текст] / С. Классович // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 25–26.
Цитата, с. 25. Тема: Характеристика дійових осіб. Життєві позиції героїв казки (оптимісти та песимісти).
Мета: продовжити опрацьовувати ідейно-художній зміст літературної казки В. Симоненка, вчити дітей характеризувати дійових осіб казки; розвивати культуру зв’язного мовлення, вміння висловлювати власні міркування щодо прочитаного.
Цілі.
Учні знатимуть: зміст прочитаної казки; основні риси характеру дійових осіб.
Учні вмітимуть: характеризувати життєві позиції царя Плаксія та Лоскотона (оптимістичні і песимістичні), визначати основні риси дійових осіб твору; висловлювати особисте ставлення до зображуваного, аналогії з сучасним життям.
Тип уроку: урок закріплення та застосування знань, умінь та навичок.
Обладнання: підручник, роздавальний матеріал.
Методи, форми, види, прийоми роботи: бесіда, слово вчителя, робота з підручником, складання таблиці, робота в парах, прийом «незакінчене речення».
Ім’я уроку: Добро -вічне, а зло гине.
Методичне надзавдання уроку: допомогти учням усвідомити справедливість вислову: «Казка … велить бути у житті сміливим і мудрим, долати перешкоди й біди і не забувати добра святого…» (В. Шевчук).
|