Субота, 2024-Кві-27, 04.51.48
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Остаповець Т. Гуманістичний пафос новели «Гер переможений» Л. Пономаренко
2013-Жов-31, 13.05.48
Остаповець Т. Гуманістичний пафос новели «Гер переможений» Л. Пономаренко [Текст] / Т. Остаповець // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. – 48 с. – С. 29–30.
 
Цитата, с. 29. Педагогічне кредо:
Віддай людині крихітку себе, За це душа наповнюється світлом.
Ліна Костенко
Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю Любові Пономаренко; вчити уважно читати й аналізувати новелу «Гер переможений», визначаючи наскрізний гуманістичний пафос твору; розкрити зміст поняття «новела», визначити її ознаки у творі; розвивати вміння грамотно висловлювати власні думки, коментувати епізоди твору, оцінювати вчинки героїв; формувати світогляд учнів; виховувати чуйність, доброту, милосердя, гуманність.
Цілі уроку.
Учні знатимуть: цікаві факти з життя Л. Пономаренко; зміст новели «Гер переможений»; тлумачення літературознавчого поняття «новела».
Учні вмітимуть: пояснювати значення терміна «новела»; визначати провідну думку кожного прочитаного епізоду; коментувати власне розуміння закінчення твору; визначати основну ідею твору, обґрунтовувати її; висловлювати свої думки щодо значення гуманізму в розвитку людства і духовності кожної людини.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Обладнання: портрет письменниці, виставка її книжок.
Методи, прийоми і форми роботи: «мікрофон», «передбачення», «незакінчене речення», рольова гра, бесіда, словникова робота, «два – чотири – всі разом», розповідь від імені героя, «мозковий штурм», робота в парах, «діаграма Вена».
Ім’я уроку. «Не дозволь, щоб зло тебе перемогло, але перемагай зло добром» (Римл. 12.21).
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 1264 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS