П’ятниця, 2024-Кві-19, 20.09.01
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Остаповець Т. Життя росте лише з любові. Урок за оповіданням Євгена Гуцала «Хто ти?»
2014-Лют-13, 03.17.17
Остаповець Т. Життя росте лише з любові. Урок за оповіданням Євгена Гуцала «Хто ти?» …29–30.

Для покликання: Остаповець Т. Життя росте лише з любові. Урок за оповіданням Євгена Гуцала «Хто ти?» [Текст] / Т. Остаповець // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №2. – 48 с. – С. 29–30.

Цитата, с. 29. Мета: формувати читацькі смаки учнів, удосконалювати вміння аналізувати прозовий твір, самостійно робити висновки з почутого і прочитаного; виховувати почуття милосердя, людяності, відповідальності за свої вчинки.
Цілі. Учні знатимуть: зміст і проблематику оповідання.
Учні вмітимуть: висловлювати власну думку щодо прочитаного; характеризувати героїв оповідання, давати оцінку їхнім учинкам, рисам характеру; виявляти проблеми, порушені в творі; оцінювати власну діяльність.
Тип уроку: урок позакласного читання.
Обладнання: портрет Є. Гуцала, текст оповідання «Хто ти?», проектор.
Методи, прийоми і форми роботи: незакінчене речення, захист ілюстрацій, гронування, бесіда, «займи позицію», «якби я був художником»,виразне читання за особами, «вільне письмо», «пошук подібностей».
Випереджальне завдання: прочитати оповідання Є. Гуцала «Хто ти?», зафіксувати враження («прочитавши оповідання, я відчув..., подумав..., зрозумів...»), намалювати ілюстрацію – асоціативне враження після прочитання оповідання – та обґрунтувати вибір.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 843 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS