Didactics.ua
П’ятниця, 2021-Бер-05, 16.22.19
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Парфенюк О. Місце жінки в суспільстві (за повістю Ольги Кобилянської «Людина»)
2014-Лют-13, 03.19.36
Парфенюк О., Гаврилюк О. Місце жінки в суспільстві (за повістю Ольги Кобилянської «Людина») …28–29.

Для покликання: Парфенюк О. Місце жінки в суспільстві (за повістю Ольги Кобилянської «Людина») [Текст] / О. Парфенюк, О. Гаврилюк // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №2. – 48 с. – С. 28–29.
 
Цитата, с. 28. Ім’я уроку. Сильним духом суджено й багато перенести (О.Кобилянська)
Мета: допомогти десятикласникам засвоїти зміст повісті; поглибити, зміцнити вміння учнів аналізувати художні образи; розвивати логічність і самостійність суджень; сприяти вихованню почуття людської гідності, прагнення до самовдосконалення.
Цілі: Учні знатимуть: зміст і проблематику твору.
Учні вмітимуть: досліджувати певну проблему за текстом художнього твору; характеризувати образи з посиланням на текст, давати власну оцінку вчинкам персонажів.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Методи, прийоми і форми роботи: «порушена послідовність», робота в групах, «займи позицію», «незакінчене речення», бесіда, рольова гра.
Обладнання: текст повісті «Людина» О. Кобилянської, роздавальний матеріал для груп, аудіозапис «Фантазія. Експромт» Ф. Шопена.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 527 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS