Четвер, 2024-Кві-25, 15.49.44
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Парфенюк О. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні Б. Грінченка «Каторжна». 10 клас
2013-Жов-15, 02.00.36
Парфенюк О. Утвердження прагнення людини до любові, добра в оповіданні Б. Грінченка «Каторжна». 10 клас [Текст] / О. Парфенюк // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №10. – 48 с. – С. 27–29.
Цитата, с. 27. Мета: розглянути зміст оповідання «Каторжна», визначити його головну думку; розкрити чинники формування характеру Докії, пояснити причини душевних страждань дівчини, причини неординарного вчинку головної героїні під час пожежі, виховувати вміння розуміти емоційний стан людини.
Цілі.
Учні знатимуть:
зміст оповідання «Каторжна»; чинники формування характеру Докії.
Учні вмітимуть:
пояснити причини душевних страждань головної героїні, причини неординарного вчинку дівчинки під час пожежі; сформулювати власні цілі вивчення теми.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: дошка, мультимедійний проектор, робоча картка учня, словник психологічних понять, текст оповідання «Каторжна» Б. Грінченка.
Форми роботи: робота в парах, асоціювання, бесіда, виразне читання, проблемне питання, «деталізація», вільне письмо.
Ім’я уроку. «А серце їхнє далеко від Мене.» (Євангеліє від св. Матвія, 15, 8–9).

Цитата, с. 29. Рефлексивно-оцінювальний етап
– Зверніть увагу ще раз на епіграф нашого уроку. Зазначте, чи не змінилася ваша думка після обговорення оповідання. Якщо так, то прокоментуйте свій новий вибір.
Оберіть один із варіантів підсумкової роботи:
1)  пригадайте ту людину, яку ви, можливо, ненароком колись або й сьогодні образили, або ту, яка, можливо, вас ненавмисне образила (чи словом, чи ділом, чи думкою). Зверніться до неї подумки. Поясніть / запитайте, у чому причина такого ставлення; запишіть ключові фрази свого звернення;
2)  запишіть свої настанови людям, щоб ситуацій, подібних Докійчиній, було якомога менше;
3)  продумайте і запишіть способи, з допомогою яких можна попросити вибачення.
2. Самооцінка роботи на уроці.
–  А тепер погляньте на цілі, які ви ставили перед собою на початку уроку, подумайте над тим, чи досягли ви їх, і поставте собі оцінку за роботу на уроці (12-бальна шкала).
– Обміняйтеся робочою карткою із сусідом по парті. Взаємооцінювання.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 3541 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/3
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS