Четвер, 2024-Кві-25, 22.05.13
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Шилова О. Героїзм та мужність українських козаків у творі «Іван Підкова» Т. Шевченка
2013-Жов-31, 12.53.50
Шилова О. Героїзм та мужність українських козаків у творі «Іван Підкова» Т. Шевченка [Текст] / О. Шилова // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. – 48 с. – С. 39–40.
 
Цитата, с. 39. Педагогічне кредо:
Будь самим собою, шукай власного шляху. Пізнай себе, перш ніж захочеш пізнати дітей. Перш ніж окреслити коло їхніх обов’язків, з’ясуй, на що ти здатен сам. Ти сам та дитина, яку маєш раніше, аніж інших, пізнати, виховати, навчити. Януш Корчак
Мета: з’ясувати історичну основу поеми «Іван Підкова» Т. Шевченка та ознайомити учнів з її змістом; формувати вміння аналізувати вчинки героїв твору; розвивати логічне та образне мислення; формувати усвідомлення, що героїзм і мужність – ознаки лицарських чеснот українських козаків; вчити аналізувати художні особливості поеми.
Цілі.
Учні знатимуть:
зміст поеми; історичну основу твору, його художні особливості.
Учні вмітимуть:
довести жанрову приналежність твору; усно характеризувати головного героя; висловлювати власне ставлення до прочитаного; аналізувати вчинки героїв; визначати патріотичні мотиви та аналізувати художні особливості поеми; пояснити, у чому полягає героїзм та мужність українських козаків; розкривати роль ужитих художніх засобів.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання: портрет Т.Шевченка, ілюстративний матеріал.
Форми роботи: «два-чотири-всі разом», обмін думками, робота в групах, евристична бесіда, словесне малювання, вільне письмо, «незакінчене речення», «доміно».
Випереджальні завдання: підготувати повідомлення про Івана Підкову як видатну історичну постать; намалювати ілюстрації до поеми; прочитати поему «Іван Підкова».
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 5505 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS