Субота, 2024-Кві-20, 10.34.51
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Трехлєбова Л. Урок з вивчення поезії Володимира Підпалого «Тиха елегія». 8 клас
2014-Кві-02, 21.26.24
Трехлєбова Л. Урок з вивчення поезії Володимира Підпалого «Тиха елегія». 8 клас …27–29.

Для покликання: Трехлєбова Л. Урок з вивчення поезії Володимира Підпалого «Тиха елегія». 8 клас [Текст] / Л. Трехлєбова // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 27–29.

Цитата, с. 26. Мета: ознайомити учнів із життєвим і творчим шляхом письменника; вчити аналізувати поетичний текст; розвивати пам’ять, культуру зв’язного мовлення, вміння виразно і вдумливо читати вірш; виховувати любов до рідної землі, почуття поваги до творчості В. Підпалого, інтерес до вивчення його творчості.
Цілі:
Учні знатимуть: факти з біографії письменника; зміст твору.
Учні вмітимуть: виразно читати поезію та аналізувати її; визначати тему, ідею твору, жанр лірики; виражати своє ставлення до рідної землі, формулювати значення прочитаного для особистісного розвитку.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: портрет В. Підпалого, поетичні тексти, світлини пейзажів України, аудіозаписи.
Методи, прийоми, види, форми роботи: бесіда, проблемне питання, репродуктивна бесіда, «неза-кінчене речення», діалог – «учитель-учень-текст», робота з текстом, «мікрофон», енциклопедична хвилинка, «гронування», робота в парах.
Хід уроку
І. Мотиваційний етап
1. Забезпечення емоційної готовності до уроку.
- Доброго ранку всім! Знаєте, коли я сьогодні йшла до школи, то згадала, як ми чекали снігу, виглядали справжню зиму. І от раптово прийшли морози. Цей холод так дошкуляє, що хочеться швидше сховатися в приміщення, де тепло і затишно. І так хочеться, щоб і у наших душах завжди панувала тепло, щирість. Подивіться один на одного, усміхніться один одному і побажайте гарного настрою і гарної роботи на уроці! (Обмін усмішками і побажаннями. ) А що ви хочете побажати мені?
2. Актуалізація суб’єктного досвіду й опорних знань.
- А я хочу вам побажати гарних свят у колі сім’ї, любові, затишку і насолоджуватись правом бути дитиною, бо недарма в народі кажуть: «Допоки живі батьки, ми завжди діти».
- Як ви розумієте ці слова? Чому саме так? (Відповіді учнів.)
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 902 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS