Вівторок, 2024-Кві-23, 20.34.15
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Ульянова О. Урок з вивчення оповідання Є. Гуцала «Олень Август». 6 клас
2014-Кві-02, 21.31.55
Ульянова О. Урок з вивчення оповідання Є. Гуцала «Олень Август». 6 клас …24–25.
Для покликання: Ульянова О. Урок з вивчення оповідання Є. Гуцала «Олень Август». 6 клас [Текст] / О. Ульянова // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 24–25.

Цитата, с. 24. Тема: Є. Гуцало. «Олень Август». Ідея неординарного власного погляду на світ.
Мета: ознайомити учнів із життєвим шляхом Є. Гуцала; проаналізувати його твір «Олень Август», звернути увагу на поєднання реального й уявного у творі; охарактеризувати образ хлопчика Жені і режисера Альтова; розвивати культуру зв’язного мовлення, увагу, уміння грамотно висловлювати думки, розповідати про враження, виразно і вдумливо читати твір: виховувати почуття поваги до справжнього мистецтва.
Цілі.
Учні знатимуть: факти з життєвого і творчого шляху Є. Гуцала; зміст, тему, головну думку оповідання.
Учні вмітимуть: виразно і вдумливо читати уривки твору, визначати своє ставлення до прочитаного, до героїв твору, висловлюватимуться про своє бачення навколишнього світу.
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: портрет Є. Гуцала, підручник, роздавальний матеріал.
Методи, прийоми, форми, види роботи: створення ситуації успіху, асоціативне мислення, словникова робота, узгодження цілей, робота з епіграфом, рольова гра «Я-письменник», евристична бесіда, «незакінчене речення», робота з текстом, словесне малювання, «кубування», слово вчителя.
Епіграфи: Людина створена для щастя, як птах для польоту. (В. Короленко)
Крила міцніють у польоті. (Українська народна приказка).
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 838 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS