П’ятниця, 2024-Бер-29, 08.25.02
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

А. Фасоля, С. Ревчук. Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури
2014-Лис-13, 08.43.22

А. Фасоля, С. Ревчук. Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури ….27–31.

Для покликання: Фасоля А. Компетентнісно зорієнтовані завдання на уроці української літератури [Текст] / А. Фасоля, С. Ревчук // Українська мова і література в школі. – 2014. – №6(116). – 64 с. – С. 27–31.

 

Об’єктом уваги авторів методичної розробки є проблема організації читацької діяльності на особистісно зорієнтованому уроці української літератури,застосування компетентнісно зорієнтованих завдань як засобу формування предметних і ключових компетентностей.

Ключові слова: особистісно зорієнтоване навчання, читацька діяльність, компетентнісно зорієнтовані завдання, суб’єктність.

 

Объектом внимания авторов методической разработки является проблема организации читательской деятельности на личностно ориентированном уроке украинской литературы, применение компетентностно ориентированных задач как средства формирования предметных и ключевых компетентностей.

Ключевые слова: личностно ориентированное обучение, читательская деятельность, компетентностно ориентированные задачи, субъектность.

 

The object of attention of the authors of methodical development is the problem of organization of readers’ activity on the personality oriented lesson of Ukrainian literature, the application of a competence oriented tasks as a means of development objective and key competences. An important role in this process is given to mastering sagueneenne skills that are fundamental to the development of subjectivity student reader.

Keywords: student centered learning, reading activities, competence oriented tasks, subjectivity.

 

Цитата, с. 27. З методичними пошуками С.В. Ревчук читачі часопису добре знайомі. Активний член лабораторії особистісно зорієнтованого навчання української літератури Рівненського ОІППО, незмінний учасник Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» (м. Новоград-Волинський Житомирської області),вона щедро ділиться своїми набутками з колегами всієї України. Одна зі сфер зацікавлень учителя-методиста – розробка компетентнісно зорієнтованих завдань. Софія В’ячеславівна з відзнакою закінчила навчання у дистанційній майстерні ГНО «Центр розвитку молоді» (м. Єкатеринбург, 2010 р.) з теми «Розробка компетентісно зорієнтованих завдань із навчальних предметів» і на прохання керівників Центру склала КОЗЗ із зарубіжної літератури для інших слухачів. Такий досвід став доброю основою для власної вчительської практики.«Прийшла до висновку, – ділиться враженнями Софія В’ячеславівна, – що компетентнісно зорієнтовані завдання розширюють можливості вчителя в організації самостійної роботи учнів, допомагають детальніше виявити проблеми у вивченій темі, допомагають формувати ключові компетентності».Поданий матеріал є спробою показати, як «працюють» компетентнісно зорієнтовані завдання на«звичайному» уроці. Заняття за творчістю Г.Сковороди було представлене на обласному семінарі методистів районних (міських) методкабінетів і дістало схвальний відгук. Заразом булі висловлені думки щодо необхідності розробки методичних рекомендацій з проблеми, оскільки вчителю потрібна допомога в освоєнні нової для нього царини. Сподіваємося, що ця публікація допоможе знайти відповіді бодай на деякі питання. Усім зацікавленим пропонуємо переглянути статті з цієї проблеми на сайті ozonlit.org. Будемо вдячні, якщо висловите міркування і пропозиції або поділитеся власними напрацюваннями.

А. Фасоля

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 1229 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS