Субота, 2024-Кві-27, 01.48.35
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

А. Лісовський. «Подарунок на Новий рік». Пультер С.О., Халін В.В. Українська і зарубіжна дитяча література (навчально-методичний посібник)
2015-Тра-31, 13.54.06

А. Лісовський. «Подарунок на Новий рік». Пультер С.О., Халін В.В. Українська і зарубіжна дитяча література (навчально-методичний посібник) …60–61.

Для покликання: Лісовський А. «Подарунок на Новий рік». Пультер С.О., Халін В.В. Українська і зарубіжна дитяча література (навчально-методичний посібник) [Текст] / А. Лісовський // Українська мова і література в школі. – 2015. – №2. – 64 с. – С. 60–61.

 

Цитата, с. 61. Зміст кожної лекції свідчить про глибоку науковуерудицію авторів, їх прагнення подати й проаналізувати відомості про життя і творчість кожного з письменників, що розглядаються в посібнику, не тільки науково достовірно, але й цікаво і дохідливо. А отже, длявикладачів дитячої літератури посібник стане настільною книгою, добрим і дбайливим порадником підчас підготовки до занять. Особливо цінним є те, що впосібнику детально й глибоко розкриваються питання ,що стали предметом дослідження порівняно недавно. Такою є історія відкриття та публікації «Велесової книги», аналіз її змісту і тих висновків, до яких приводить цей зміст. Автори дають характеристику літописам, аналізують зміст «Повісті минулих літ», наводять цікаві відомості про всіх письменників, про певні часові періоди розвитку дитячої літератури, що розглядаються в книзі.

А для допитливих існує розділ «Цікаво знати,що…», в якому зібрано ряд відомостей, які нікого не залишать байдужими.

Цінною є практична частина посібника, у якій дається тематика, перелік питань для практичних занять і списки рекомендованої літератури.

Добре, що автори дають також тематику студентських рефератів, перелік текстів для обов’язкового читання, списки рекомендованої літератури.

Для навчально-методичного забезпечення дібрано тести, вікторини, питання для проведення заліку та екзамену.

У додатках подається ряд відомостей про дитячих письменників, періодику з дитячої літератури тощо.

Підсумовуючи розгляд посібника, можна підкреслити, що він має чітку навчально-пізнавальну спрямованість, енциклопедичне багатство літературознавчого змісту, методико-дидактичну дохідливість та глибину. І це не викликає здивування: книгу писали методисти.

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 729 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS