А. Лісовський. «Подарунок на Новий рік». Пультер С.О., Халін В.В. Українська і зарубіжна дитяча література (навчально-методичний посібник) …60–61.
Для покликання: Лісовський А. «Подарунок на Новий рік». Пультер С.О., Халін В.В. Українська і зарубіжна дитяча література (навчально-методичний посібник) [Текст] / А. Лісовський // Українська мова і література в школі. – 2015. – №2. – 64 с. – С. 60–61.
Цитата, с. 61. Зміст кожної лекції свідчить про глибоку науковуерудицію авторів, їх прагнення подати й проаналізувати відомості про життя і творчість кожного з письменників, що розглядаються в посібнику, не тільки науково достовірно, але й цікаво і дохідливо. А отже, длявикладачів дитячої літератури посібник стане настільною книгою, добрим і дбайливим порадником підчас підготовки до занять. Особливо цінним є те, що впосібнику детально й глибоко розкриваються питання ,що стали предметом дослідження порівняно недавно. Такою є історія відкриття та публікації «Велесової книги», аналіз її змісту і тих висновків, до яких приводить цей зміст. Автори дають характеристику літописам, аналізують зміст «Повісті минулих літ», наводять цікаві відомості про всіх письменників, про певні часові періоди розвитку дитячої літератури, що розглядаються в книзі.
А для допитливих існує розділ «Цікаво знати,що…», в якому зібрано ряд відомостей, які нікого не залишать байдужими.
Цінною є практична частина посібника, у якій дається тематика, перелік питань для практичних занять і списки рекомендованої літератури.
Добре, що автори дають також тематику студентських рефератів, перелік текстів для обов’язкового читання, списки рекомендованої літератури.
Для навчально-методичного забезпечення дібрано тести, вікторини, питання для проведення заліку та екзамену.
У додатках подається ряд відомостей про дитячих письменників, періодику з дитячої літератури тощо.
Підсумовуючи розгляд посібника, можна підкреслити, що він має чітку навчально-пізнавальну спрямованість, енциклопедичне багатство літературознавчого змісту, методико-дидактичну дохідливість та глибину. І це не викликає здивування: книгу писали методисти.
|