Didactics.ua
Неділя, 2021-Бер-07, 15.58.07
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

Андрела Л. Про нього – Великого, Єдиного, Нашого Тараса (думки наодинці)
2014-Чер-27, 16.07.30

Л. Андрела. Про нього – Великого, Єдиного, Нашого Тараса (думки наодинці) …54–57.
Для покликання: Андрела Л. Про нього – Великого, Єдиного, Нашого Тараса (думки наодинці) [Текст] / Л. Андрела // Українська мова і література в школі. – 2014. – №3(113). – 64 с. – С. 54–57.

Цитата, с. 54.
Шевченко… Пророк, Месія, Син України,національний геній, Великий Українець… Незліченний ряд перифраз про нього.
…Часто чуєш: не робіть культу Тараса. Але він є і буде довго. Україна не народила ще другого Шевченка. І Бог зна, коли він з’явиться.
Багато дослідників сходяться на тому, що він не просто поет, а поет, даний Богом. І поява його на цій землі була закономірною, як і поява Месії, Ісуса Христа.
Це, звичайно ж, так. По-перше, Шевченко був глибоко віруючою людиною. Свідченням цього є такі факти: слово «Бог» – найбільш уживане в «Кобзарі»; Біблія завжди була його настільною книгою (з нею не розлучався ні на мить навіть на засланні); Псалтир знав напам’ять.
По-друге. Скільки страждань, мук, поневірянь, невизнання довелося зазнати Месії! Народжений у кріпацтві, Шевченко зазнав не менше лиха.
По-третє. Великою була й мета з’яви на світ. Месія прийшов, аби врятувати людство від чергового страшного суду. А Шевченкові велено було рятувати Україну від загибелі. «Знедоленому, віками бездержавному народові українському потрібен був великий Муж,щоб один терпів і сказав за всіх – за тих, кого любив,над ким плакав і страждав. Потрібен був речник, Боян,пророк, подвижник. Ним став Шевченко».
По-четверте. Усього тридцять три – страдницьких, мученицьких літ довелося прожити Месії. А із сорока семи років життя поета біографи налічили всього сім (вдумаймося!) просвітлених днів. Сім днів щастя і радості. Усе, що любив, чого бажав, до чого рвався – усе завжди втікало від нього. Не побудував хати, про яку мріяв, не створив сім’ї, не дожив навіть до останньої найбажанішої втіхи – скасування кріпацтва.
По-п’яте. З мудрими та ясними проповідями звертався Ісус Христос до простого люду. Чи ж не такими були і залишаються слова Великого Кобзаря, в яких подано високоморальні настанови?! Наскрізними у поглядах, ділах і творіннях Месії є любов і милосердя. Саме ці загальнолюдські цінності є домінантами у житті та творчості Шевченка. Вони обидва закликали любити, тоді коли все життя страждали за цю любов.

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 453 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS