П’ятниця, 2024-Бер-29, 04.03.03
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

Г. Шелехова. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 6 класу з української (рідної) мови
[ Викачати з сервера (243.6 Kb) ] 2014-Лис-13, 08.33.53

Г. Шелехова. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 6 класу з української (рідної) мови …50–58.

Для покликання: Шелехова Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 6 класу з української (рідної) мови [Текст] / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. – 2014. – №6(116). – 64 с. – С. 50–58.

 

Подане календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 6 класу з української(рідної) мови є орієнтовним. Воно створене відповідно до оновленої програми з української мови для шкіл з українською мовою навчання. Матеріал розподілений за чотирма змістовими лініями (мовленнєвою, мовною,соціокультурною і діяльнісною). Учитель може вносити свої корективи.

Ключові слова: українська мова, календарне планування, шостий клас, чотири змістові лінії, форми контролю.

 

Поданное календарное планирование уроков и контроля за уровнем знаний учащихся 6 класса по украинскому (родному) языку является приблизительным. Оно создано в соответствии с обновленной программой по украинскому языку для школ с украинским языком обучения. Материал распределен по четырем содержательным линиям (речевой, языковой, социокультурной и деятельностной). Учитель может вносить свои коррективы.

Ключевые слова: украинский язык, календарное планирование, шестой класс, четыре содержательные линии, формы контроля.

 

Served scheduling lessons and monitoring the level of knowledge of grade 6 students in Ukrainian (native) language is rough. It was created in accordance with the updated program on the Ukrainian language for schools with Ukrainian language of instruction. Material is distributed in four semantic lines (speech, language, sociocultural and activityrelated). The teacher can make their adjustments.

Keywords: Ukrainian language, scheduling, sixth grade, four meaningful lines, forms of control.

 

Цитата, с. 50. Відповідно до оновленої програми з української мови для учнів 59 класів шкіл з українською мовою навчання в пропонованому календарному плануванні передбачено програмний матеріал, розрахований на вивчення протягом 3,5 год на тиждень. Так, у першому семестрі 2014/2015 навчального року курс української мови в 6мукласі вивчатиметься протягом 4х год на тиждень, а в другому семестрі – 3 год. Цей матеріал розподілено за чотирма змістовими лініями означеної вище програми з української мови, а також визначено орієнтовні уроки й форма контролю за навчальними досягненнями шестикласників. Для дотримання послідовної нумерації уроків форми контролю (тест, диктант, переказ, твір) та орієнтовні уроки (номери їх) виділено й подано в мовленнєвій і мовній змістових лініях, а також для зручності винесено в окрему рубрику календарного планування. Виділені в програмі години на розсуд учителя – 6 год. – орієнтовно розподілено таким чином: на контрольні роботи мовної змістової лінії, зокрема 2 год. – на тести з теми (розділи «Лексикологія. Фразеологія», «Словотвір. Орфографія»), 2 год. – на диктанти (по 1 год на семестр), 2 год – на роботу над виправленням помилок, допущених у письмових роботах (по 1 год на семестр).

 

Перейти на 647_14_06_GTSh.pdf

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 786 | Завантажень: 40 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS