Неділя, 2024-Тра-05, 12.22.40
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

Ю. Бондаренко. Дослідження системних зв’язків образів-персонажів на уроках української літератури
2014-Лип-24, 01.08.16

Ю. Бондаренко. Дослідження системних зв’язків образів-персонажів на уроках української літератури …30–32.

Для покликання: Бондаренко Ю. Дослідження системних зв’язків образів-персонажів на уроках української літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. – 2014. – №4(114). – 64 с. – С. 30–32.

 

У статті описано процес вивчення образів-персонажів на основі їх художньої взаємодії. Така методика дає можливість розвивати в учнів уміння здійснювати не тільки індивідуальну характеристику, але й осмислювати внутрішні зв’язки в системі літературних героїв.

Ключові слова: образи-персонажі, системні зв’язки, взаємодія, стосунки, типологічне моделювання, зіставлення, групування.

В статье описан процесс изучения образов-персонажей на основе их художественного взаимодействия. Такая методика дает возможность развивать у учащихся умения производить не только индивидуальную характеристику, но и осмысливать внутренние связи в системе литературных героев.

Ключевые слова: образы-персонажи, системные связи, взаимодействие, типологическое моделирование, сравнение, группирование.

The article provides a description of the process of studying character images based on their interaction. This methodology proves instrumental in developing students’ ability not only to give individual characteristics but also to grasp the internal connections in the system of literary characters.

Keywords: character images, systemic connections, interaction, typological modeling, comparison, grouping.

Література

1. Бахтин М.М. Проблема текста в лингвистике, филологии и других гуманитарных науках // Литературно-критические статьи / М.М. Бахтин. – М. : Художественная литература, 1986. – С. 473-500.

2. Бондаренко Ю.І. Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум. – Ніжин: НДУ імені М. Гоголя, 2012. – 143 с.

3. Сивіцький М. Богдан Лепкий : Життя і творчість. – К: Дніпро, 1993. – 375 с.

4. Токмань Г. Діалогізм та проблемність як принципи сучасного прочитання української літератури // Дивослово. – 2001. – № 3. – С. 55-58.

5. Фарино Ежи. Введение в литературоведение: Учебное пособие. – СПб: Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, 2004. – 639 с.

6. Ящук Т. Філософія історії. – К. : Либідь, 2004. – С. 429.

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 539 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS