Ю. Бондаренко. Дослідження системних зв’язків образів-персонажів на уроках української літератури …30–32.
Для покликання: Бондаренко Ю. Дослідження системних зв’язків образів-персонажів на уроках української літератури [Текст] / Ю. Бондаренко // Українська мова і література в школі. – 2014. – №4(114). – 64 с. – С. 30–32.
У статті описано процес вивчення образів-персонажів на основі їх художньої взаємодії. Така методика дає можливість розвивати в учнів уміння здійснювати не тільки індивідуальну характеристику, але й осмислювати внутрішні зв’язки в системі літературних героїв.
Ключові слова: образи-персонажі, системні зв’язки, взаємодія, стосунки, типологічне моделювання, зіставлення, групування.
В статье описан процесс изучения образов-персонажей на основе их художественного взаимодействия. Такая методика дает возможность развивать у учащихся умения производить не только индивидуальную характеристику, но и осмысливать внутренние связи в системе литературных героев.
Ключевые слова: образы-персонажи, системные связи, взаимодействие, типологическое моделирование, сравнение, группирование.
The article provides a description of the process of studying character images based on their interaction. This methodology proves instrumental in developing students’ ability not only to give individual characteristics but also to grasp the internal connections in the system of literary characters.
Keywords: character images, systemic connections, interaction, typological modeling, comparison, grouping.
Література
1. Бахтин М.М. Проблема текста в лингвистике, филологии и других гуманитарных науках // Литературно-критические статьи / М.М. Бахтин. – М. : Художественная литература, 1986. – С. 473-500.
2. Бондаренко Ю.І. Методика шкільного вивчення сюжетно-композиційної організації епічного твору: теорія і практикум. – Ніжин: НДУ імені М. Гоголя, 2012. – 143 с.
3. Сивіцький М. Богдан Лепкий : Життя і творчість. – К: Дніпро, 1993. – 375 с.
4. Токмань Г. Діалогізм та проблемність як принципи сучасного прочитання української літератури // Дивослово. – 2001. – № 3. – С. 55-58.
5. Фарино Ежи. Введение в литературоведение: Учебное пособие. – СПб: Издательство РГПУ им. А.И. Герцена, 2004. – 639 с.
6. Ящук Т. Філософія історії. – К. : Либідь, 2004. – С. 429.
|