Didactics.ua
Неділя, 2021-Бер-07, 15.53.03
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

Опімах Н., Дараган І., Тарнавська Л. Особливості навчання української мови як державної в ЗНЗ України
2014-Чер-27, 16.59.57

Н. Опімах, І. Дараган, Л. Тарнавська. Особливості навчання української мови як державної в ЗНЗ України …34–40.
Для покликання: Опімах Н. Особливості навчання української мови як державної в ЗНЗ України [Текст] / Н. Опімах, І. Дараган, Л. Тарнавська // Українська мова і література в школі. – 2014. – №3(113). – 64 с. – С. 34–40.

У статті обґрунтовано особливості формування комунікативності в неукраїномовних учнів на основі гармонізації педагогічних впливів – взаємозв’язку навчальної, позакласної, позашкільної діяльності. Комплексно представлено лексичний, комунікативний, змістовий, інтегративний, методичні аспекти розв’язання поставленої проблеми.
Ключові слова: мотиви, комплексні вправи, метод проектів, зацікавлення книгою, спілкування з ровесниками, міжособистісні теми.

В статье обоснованы особенности формирования коммуникативности в неукраиноязычных учащихся на основе гармонизации педагогических воздействий – взаимосвязи учебной, внеклассной, внешкольной деятельности. Комплексно представлены лексический, коммуникативный, содержательный, интегративный, методические аспекты решения поставленной проблемы.
Ключевые слова: мотивы, комплексные упражнения, метод проектов, интерес к книге, общение с ровесниками, межличностные темы.

Цитата, с. 34. Головним орієнтиром у вивченні української мови останнім часом визнано формування комунікативної компетентності:певний час такий підхід уважався інноваційним, проте з минулого року вже рекомендований Міністерством науки та освіти України як обов’язковий: «Визначальною ознакою вивчення української мови за новою навчальною програмою є зміщення акцентів на готовність учня застосовувати здобуті знання й набуті вміння й навички для розв’язання проблем, що виникають у реальному житті (Методичні рекомендації щодо вивчення української мови у 20132014 н.р. Особливості змісту навчального матеріалу і вимог до рівня навчальних досягнень учнів у 5 класі). У Концепції навчання української мови зазначається, що навчання мови має відповідати сучасним суспільним і особистим потребам мовленнєвого розвитку учнів. Для кого з учнів така позиція є актуальною? У першу чергу, – для учнів, які послуговуються українською мовою як рідною. Та на скільки вона відповідає потребам дітей, що вивчають українську як державну?

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 408 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS