Л. Скрипник. Іван Франко – велетень думки і праці (М. Возняк) …28–33.
Для покликання: Скрипник Л. Іван Франко – велетень думки і праці (М. Возняк) [Текст] / Л. Скрипник // Українська мова і література в школі. – 2014. – №3(113). – 64 с. – С. 28–33.
У статті подається урок, присвячений Іванові Франку, висвітлено життєвий шлях письменника,розкрито багатогранність діяльності Франка, його вплив на культурний і політичний розвиток України. У матеріалах уроку враховано міжпредметні зв’язки. Пропонуються узагальнювальні таблиці, різні засоби пізнавальної активності учнів.
Ключові слова: Іван Франко, письменник, геній української нації, літературно-художня й наукова творчість, образ соціально активного героя.
В статье представлен урок, посвященный Ивану Франко. Освещен жизненный путь писателя, раскрыты многогранность деятельности Франко, его влияние на культурное и политическое развитие Украины. В материалах урока учтены межпредметные связи. Предлагаются обобщающие таблицы, различные средства познавательной активности учащихся.
Ключевые слова: Иван Франко, писатель, гений украинской нации, литературно-художественное и научное творчество, образ социально активного героя.
The article presents a lesson on Ivan Franko, lit career writer disclosed multifaceted activities Franco, its impact on the cultural and political development of Ukraine. In the lesson incorporated interdisciplinary communication.
Keywords: John Franco, a writer, a genius of the Ukrainiannation, literary, artistic and scientific creativity, image of a socially active hero.
Цитата, с. 28. Тема: Іван Франко. Життєвий шлях письменника. Багатогранність діяльності в українській культурі, її вплив на культурний і політичний розвиток України.
Мета: доповнити й поглибити знання учнів про І.Франка, здобуті в попередніх класах, розкрити багатогранність діяльності Великого Каменяра, його вплив на політичний і культурний розвиток України; розвивати творчу уяву, логічне мислення, уміння школярів застосовувати свої знання, формувати власне ставлення до таких особистостей, як І. Франко; виховувати любов до України, почуття пошани до видатних діячів української культури, формувати переконання: силою міцного духу можна сягнути до світових вершин інтелекту. Міжпредметні зв’язки, мистецький контекст: історія України, зарубіжна література, образотворче мистецтво, музика.
Обладнання, наочність: фотоматеріали до життєпису І. Франка, виставка творів письменника, книг про нього, відеофільм «Іван Франко», відео чи фонозаписи, репродукції картин (або видання уроку мультимедійного посібника).Тип уроку:урок вивчення нового матеріалу.
|