Т. Бабійчук. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови …46–50.
Для покликання: Бабійчук Т. Діалоги в позааудиторній самостійній роботі студента з української мови [Текст] / Т. Бабійчук // Українська мова і література в школі. – 2014. – №4(114). – 64 с. – С. 46–50.
У статті розглянуто питання самостійної позааудиторної роботи студента професійного спрямування з української мови. Автором аргументовано доведено, що така робота формує комунікативну компетентність юнаків і дівчат. Подано зразки діалогів, в які може вступати соціальний педагог школи.
Ключові слова: позааудиторна самостійна робота студента, професійна мовна компетентність, мовленнєва діяльність, діалог.
В статье рассмотрен вопрос самостоятельной внеаудиторной работы студента профессионального направления по украинскому языку. Автором аргументировано доказано, что такая работа формирует коммуникативную компетентность юношей и девушек. Представлены образцы диалогов, в которые может вступить социальный педагог школы.
Ключові слова: позааудиторна самостійна робота студента, професійна мовна компетентність, мовленнєва діяльність, діалог.
The article deals with the extracurricular student self-study of the Ukrainian language for professional purposes. The author reasons that such an activity forms communicative competence of the youth. The article provides some examples of the dialogues which a social school worker can open.
Keywords: extracurricular student self-study, professional language competence, speaking activity, dialogue.
Література
1. Алексюк A.M. Педагогіка вищої школи України. Історія. Теорія: Підручник. – К: Либідь, 1998. – 560 с.
2. Болюбаш Я.Я. Організація навчального процесу у вищих закладах освіти: Навч. посібник для слухачів закладів підвищення кваліфікації системи вищої освіти / Я. Болюбаш. – К: ВВП «КОМПАС», 1997. – 64 с.
3. Голуб Н.Б. Риторика в контексті загальної і мовленнєвої культури / Ніна Голуб // Мовне обличчя міста : Черкаси – 2008 : матеріали наук.-практ. конф.; Черкаси: Брама-Україна, 2009. – С. 40-51.
4. Донченко Т. Власне методичні принципи навчання української мови / Т. Донченко // Українська мова і література в школі. – 2004. – № 2. – С. 2-4.
5. Кан-Калик В. Грамматика общения / В. Кан-Калик. – М. : Роспедагентство, 1995. – 108 с.
6. Карнеги Д. Как приобретать друзей и оказывать влияние на них. – К: Наукова думка, 1991. – 224 с.
7. Комунікативна професійна компетентність як умова взаємодії соціального працівника з клієнтом / За ред. А.Й. Капської. – К: ДЦССМ, 2003. – 87 с
8. Кузьмінський А.І. Високий рівень мовної культури – імперативна вимога часу / Анатолій Кузьмінський // Мовне обличчя міста: Черкаси – 2008 : матеріали наук.-практ. конф.; Черкаси : Брама-Україна, 2009. – С. 5-11.
9. Мацько Л.І., Кравець Л.В. Культура української фахової мови : навч. посіб. – К. : ВЦ «Академія», 2007. – 360 с
10. Пентилюк М. Культура діалогу як основа формування мовної особистості / Марія Пентилюк // Українська мова і література в школі. – 2013. – № 1. – С. 2-4.
11. Пометун О. Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання / О. Пометун, Л. Пироженко. – К., 2003. – 192 с.
12. Потапенко О. Лінгвокультурологічна, ноосферна парадигма навчання мови у ВНЗ / О. Потапенко // Українська мова і література в школі. – 2013. – № 6. – С. 57-60.
13. Сагач Г. Мистецтво ділової комунікації / Галина Сагач. – К, 1995. – 179 с.
14. Антисуржик. Вчимося ввічливо поводитись і правильно говорити / За заг. ред. О. Сербенської. – Львів : Світ, 1994.–152 с.
15. Соціальна педагогіка: Підручник / За ред. проф. А.Й. Капської. – К: Центр учбової літератури, 2009. – 488 с
16. Стельмахович М. Український мовленнєвий етикет // Народознавство. – 1997. – № 38. – С. 19-22.
17. Струганець Л.В. Культура мови. Словник термінів / Любов Струганець. – Тернопіль : Навчальна книга – Богдан, 2000. – 88 с
18. Фіцула М.М. Педагогіка: Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. Фіцула. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2007. – 232 с.
19. Ягупов В.В. Педагогіка: Навчальний посібник / В. Ягупов. – К: Либідь, 2003. – 560 с.
|