Т. Балагура. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі (до 200-річчя з дня народження Т. Г. Шевченка) …32–37.
Для покликання: Балагура Т. Диктанти з лінгвістичним завданням на шевченкознавчому матеріалі (до 200-річчя з дня народження Т. Г. Шевченка) [Текст] / Т. Балагура // Українська мова і література в школі. – 2014. – №6(116). – 64 с. – С. 32–37.
Продовження, початок у №№ 1 і 4 за 2014 р.
Автором дібрано тексти з лінгвістичним завданням на основі шевченкознавчого матеріалу (за дослідженнями Н. Орлової, О. Пономаренко, Д. Степовика). Окрім розв’язання суто лінгвістичних питань, цей матеріал допоможе учням глибше ознайомитися із життям і творчістю Кобзаря, підготуватися до іспитів та ЗНО. Розраховано на учнів старших класів, студентів і вчителів.
Ключові слова: шевченкознавчий матеріал, Тарас Шевченко, лінгвістичні завдання, диктанти.
Література
1. Орлова Н. Тарас Шевченко – гравер // Українська мова й література в сучасній школі. – 2013. – № 3. – С. 13–16.
2. Пономаренко О. Спільність фольклорних джерел поетики «Слова о полку Ігоревім» та поетичних метафор Тараса Шевченка // Українська мова й література в сучасній школі. – 2013. – № 3. – С. 812.
3. Степовик Д. Вступна стаття / Шевченко Т.: Живопис; графіка: Альбом. – К.: Мистецтво, 1986. – 175 с.
4. Українська мова (за професійним спрямуванням): Навчальний посібник-практикум / Вознюк Г., Булик-Верхола С. та ін. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 268 с.
|