В. Герасименко. Козаки Володимира Дахна єднають Україну …36–42.
Для покликання: Герасименко В. Козаки Володимира Дахна єднають Україну [Текст] / В. Герасименко // Українська мова і література в школі. – 2014. – №5(115). – 64 с. – С. 36–42.
Цитата, с. 36. Актуальність. Робота «Козаки Володимира Дахна єднають Україну» має на меті привернути увагу як педагогів, так і учнів до найважливішої теми сьогодення – єдності українців. Однією з об’єднавчих ідей українства є тема козацтва. А мультиплікаційний серіал В. Дахна про трьох козаків став її втіленням.
Мета і завдання дослідження – зібрати й систематизувати науково-пізнавальний матеріал про життєвий й творчий шлях Володимира Дахна, про роботу художника над створенням образів та екранізацією мультсеріалу «Як козаки...».
Практичне значення – використовування матеріалів на уроках розвитку мовлення з української мови (5-7 кл.), української літератури (бесіди про позакласне читання в 5-7 кл.), при проведенні тематичних виховних годин (5-7 кл., наприклад, тема «Ми прийдемо до вас не з мечем, а з м’ячем»). Приверне увагу дослідження, пов’язане з Чемпіонатом із футболу Євро-2012 та його символів – козаків В. Дахна; про народження, життя й тріумфальну ходу цих героїв не тільки в Україні, ай на багатьох фестивалях у Європі та Сході.
Запропоновано цікаве соціологічне дослідження щодо популярності «Козаків...» серед школярів. Таке ж дослідження вчителі можуть провести в своїх класах.
|