Субота, 2024-Кві-27, 00.26.01
Didactics.ua | RSS
 
Головна ПублікаціїРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Київська гімназія східних мов № 1 [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Статті » ЗЗСО » Київська гімназія східних мов № 1

Бондаренко Н. В., Васьковская Е. Е., Косянчук С. В. Диалогизация как ресурс изучения языка в контексте обновления традиционных методов обучения

У статті обґрунтована актуальність проблеми оновлення традиційних методів навчання мови в контексті діалогізації освітнього процесу в цілому. Сфокусовано увагу на тому, що актуальність діалогізації основних сфер життя згодом  буде тільки зростати в умовах взаємопов’язаного й взаємозалежного глобализированного цифрового світу. Доведено безальтернативність діалогізації освітнього процесу; необхідність перезавантаження традиційних репродуктивних методів навчання мови на основі діалогизації освітнього процесу; теоретично обґрунтовано сутність, роль, місце, визначені шляхи й засоби діалогізації навчання мови як інструмента оновлення традиційних репродуктивних методів навчання; зазначені перевірені способи функціонального збагачення традиційних репродуктивних методів навчання мови новими сучасними ефективними методами.

Акцентовано важливість широкого розуміння діалогу, що вчені відносять до категорії людинознавства; об'єктивна потреба розширити діапазон спілкування вчителя і учнів, наповнити його значущим для обох сторін значеннєвим змістом; схарактеризовано різнцю між звичайним і навчальним діалогом; визначено й описано головні умови діалогизації навчання мови, а саме: застосування особистісно орієнтованого, компетентнісного і діяльнісного підходів; утвердження в освітньому процесі суб'єкт-суб'єктних стосунків; побудова навчання на соціокультурній, текстовій і запитувально-відповіддєвій основі; впровадження в освітній процес сучасних діалогічних методів, елементів евристичного й проблемного навчання; діалогічна трансформація традиційних репродуктивних методів навчання; широке застосування інтерактивних форм навчання. Найпершою умовою діалогізації освітнього процесу визнано оволодіння учнями запитувально-відповіддєвою діяльністю. Представлено й описано розроблену авторами класифікаційну модель запитань.

Категорія: Київська гімназія східних мов № 1 | Додав: Didactics (2021-Чер-24) | Автор: didactics
Переглядів: 248 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS