РОЗДІЛИ |
|
|
|
Наше опитування |
|
|
|
|
Головна » 2020 » Травень » 04
АНОНС!
Сучасні проблеми обдарованості особистості
20–21 травня 2020 року на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбудеться Перша Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні проблеми обдарованості особистості».
Напрями роботи: історичні та порівняльні аспекти дослідження проблеми обдарованості особистості; методологія дослідження проблеми обдарованості особистості; дидактичне, виховне та психологічне забезпечення формування обдарованої особистості у закладах дошкільної, загальної середньої, вищої та післядипломної освіти на засадах традиційного, інклюзивного та інтегрованого підходів; сучасні педагогічні технології формування обдарованої особистості; діяльність соціально-психологічної служби у контексті формування обдарованої особистості; інклюзивний підхід до формування обдарованої особистості; інші напрями сучасних досліджень у контексті модернізації освітнього середовища.
Організатори: Міністерство освіти і науки України; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки НАПН України; відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України; відділ початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Польсько-українська науково-дослідницька лабораторія психодидактики імені Я. А. Коменського; Брестський державний університет БРДУ імені О. С. Пушкіна (Білорусь); Вища школа професійної освіти імені Я. А. Коменського у м. Лєшно (Польща); Гродненський державний університет імені Янки Купали (Білорусь); Державна вища професійна школа імені професора Станіслава Тарновського у м. Тарнобжег (Польща); ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» (Білорусь); Жешувський університет (Польща); Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Казахстан); Публічний інститут «Тракайський центр просвіти» (Литва); Тракайський центр розвитку дорослих (Литва); Університет Саскатчевана (Канада).
|
АНОНС!
Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти
21–22 травня 2020 року на базі Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини відбудеться Четверта Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти».
Напрями роботи: психодидактика та психопедагогіка: від історії та теорії ‒ до практики (філософські, педагогічні, психологічні та соціальні аспекти); сучасні особливості навчання та виховання у закладах дошкільної, загальної середньої, вищої та післядипломної освіти на засадах традиційного, інклюзивного та інтегрованого підходів; порівняльний аналіз та ретроспектива психодидактичних (психопедагогічних) ідей; лінгводидактика та лінгвопсихологія: історичні та сучасні аспекти.
Організатори: Міністерство освіти і науки України; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки НАПН України; відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України; відділ початкової освіти Інституту педагогіки НАПН України; Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; Польсько-українська науково-дослідницька лабораторія психодидактики імені Я. А. Коменського; Брестський державний університет БРДУ імені О. С. Пушкіна (Білорусь); Вища школа професійної освіти імені Я. А. Коменського у м. Лєшно (Польща); Гродненський державний університет імені Янки Купали (Білорусь); Державна вища професійна школа імені професора Станіслава Тарновського у м. Тарнобжег (Польща); ДЗО «Гродненський обласний інститут розвитку освіти» (Білорусь); Жешувський університет (Польща); Казахський національний педагогічний університет імені Абая (Казахстан); Публічний інститут «Тракайський центр просвіти» (Литва); Тракайський центр розвитку дорослих (Литва); Університет Саскатчевана (Канада).
|
|
|
|
Статистика сайту |
|
Онлайн усього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Пошук по сайту |
|
|
|
Повний доступ |
|
|
|
|