Вівторок, 2024-Кві-23, 09.16.29
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Херсонський НВК «ЗОШ ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства» [2]
Сторінка для учнів
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » Учні пишуть » Херсонський НВК «ЗОШ ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства»

Буренко Діана. Темні цяточки печалі та молоді пагони надії
2014-Бер-05, 20.17.08


 
Нині за програмою з української літератури ми вивчаємо поезію славетного українського поета Т. Г. Шевченка. Торік, на одному з уроків наша вчителька Інна Анатоліївна Юдіна прочитала нам баладу «Лілея», яка мене дуже вразила. І не тільки тому, що, як завжди, читала Інна Анатоліївна геніальну Кобзареву поезію з досконалою виразністю, а ще й тому, що переді мною відкрився зміст сюжету, кожне слово, що наскрізь серце проймало. Про своє відчуття слова Кобзаря написала І. А. Юдіна у статті «Шевченкова «Лілея» і вчительське відчуття літератури» (http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/ukrajinska_literatura_v_zagalnoosvitnij_shkoli_arkhiv/judina_i_shevchenkova_lileja_i_vchitelske_vidchuttja_literaturi/56-1-0-435).
Прийшовши додому, я знов перечитала твір і уявила собі дуже гарну дівчинку мого віку, її життя, її долю…
Образ цієї дівчинки-лілеї просто реально постав перед моїми очима і не давав моїм емоціям переключитися на інші навчально-домашні теми. Я чітко уявила цю чарівну квітку-лілею і одразу вирішила зробити її з паперу як своєрідне постійне нагадувала про долю дівчинки. Асоціація ця виникла з образу паперових журавлів, які робила невиліковно хвора дівчинка після страшного атомного бомбардування японських міст. А ще не дає мені спокою й нинішня дійсність, коли на всіх земних континентах і досі так страждають діти від голоду, холоду, незгод та принижень…



Квітку я зробила з білого паперу та надала її пелюсточкам кольорових відтінків. Так, білі пелюстки квітки з внутрішньої сторони я відтінила рожевим кольором ніжної дівочої краси, як зазначив сам поет. Зовнішній бік пелюсток я відтінила зеленим, що нагадує нам про дуже юний вік дівчинки. А ще на пелюстках квітки я зробила темні цятки, які постійно нагадують нам про ті біди та біль, які довелося пережити дівчинці. Моя вчителька Інна Анатоліївна передала свій сум і біль, додавши в свою квітку-лілею прозорих стразинок, що нагадують сльози. А я додала до квітки нові бутони, що свідчать про нове, ще не прожите, красиве та сповнене змістом і щастям життя, яке дівчинка може прожити лише квіткою. Тепер, коли я бачитиму ці живі квіти на клумбах, у вазонах, або відтвореними на картинах художниками, вишитими на полотні, зробленими з бісеру чи шкіри, завжди згадуватиму Шевченкову дівчинку-Лілею.

Діана Буренко,
учениця 8 класу
Херсонського навчально-виховного комплексу
 «ЗОШ ІІ ступеня – ліцей журналістики,
 економіки та правознавства»
Херсонської міської ради
Категорія: Херсонський НВК «ЗОШ ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства» | Додав: Didactics
Переглядів: 515 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/2
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS