Середа, 2024-Кві-24, 22.13.30
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2018 » Травень » 10 » Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти
14.35.57
Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти

Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти

 

За результатами роботи Другої Міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти» («Actual problems of modern psychodidactics: philosophical, psychological and pedagogical aspects» (м. Умань, 20–21 квітня 2018 року), підготовленої і проведеної за співучасті відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, видано збірник матеріалів заходу у форматі Вісника Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського «Folia Comeniana». Член редколегії видання і співголова оргкомітету Другої Міжнародної науково-практичної конференції – Г. О. Васьківська, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; професор кафедри педагогіки та психології Київського університету імені Бориса Грінченка.

Мету заходу (узагальнення ключових тенденцій розвитку психодидактики в Україні та за кордоном; схарактеризування сучасних методологічних підходів до сутності поняття «психодидактика» і психодидактичних засад концепції «Нова українська школа») досягнуто під час науково-практичної діяльності учасників конференції за такими напрямами: 1) психодидактика: від теорії – до практики; 2) сучасні особливості навчання та виховання у закладах дошкільної, середньої, вищої та післядипломної освіти; 3) порівняльний аналіз та ретроспектива дидактичних ідей; 4) філософські, психологічні та соціальні аспекти сучасної дидактики; 5) лінгводидактика: історичні та сучасні аспекти.

На пленарному засіданні (частина І) Г. О. Васьківська презентувала доповідь «Психодидактичні аспекти ціннісної складової змісту профільного навчання».

У роботі науково-практичної конференції взяли участь понад 230 представників із 31 вітчизняного і 15 зарубіжних освітніх і наукових закладів.

До збірника конференції увійшли матеріали, що характеризують і розкривають:

– філософсько-лінгводидактичний аспект сучасного поняття «наука»;

– феномен українськомовної компетентності;

– сучасні особливості формування громадянськості у країнах Європейського Союзу та умови виховання у підлітків ціннісного ставлення до праці;

– соціально-педагогічні технології формування життєвої компетентності підлітків;

– роль психодидактики у становленні творчої особистості дитини;

– розвиток методичної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти у процесі організації методичної роботи в школі;

– психологічну компетентність батьків;

– проблеми комп’ютеризації освіти у сучасній школі, формування громадянина в освітньому просторі навчального закладу в контексті сучасних освітніх реформ;

– патріотичне виховання як основоположну складову системи українського національного виховання;

– компетентнісний підхід як основу управління якістю вищої освіти;

– використання дидактичних ігор у навчальній діяльності тощо.  

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 633 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS