Didactics.ua
Вівторок, 2021-Бер-02, 07.20.02
Didactics.ua | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [101]
Основні події
ЗМІ [7]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2012 » Грудень » 2 » Фундаменталізація змісту освіти як соціально-педагогічна проблема
16.04.19
Фундаменталізація змісту освіти як соціально-педагогічна проблема
29 листопада 2012 року лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України провела Всеукраїнську науково-практичну конференцію «Фундаменталізація змісту освіти як соціально-педагогічна проблема».
Вітали учасників конференції: Олег Михайлович Топузов, в.о. директора Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор; Олександр Іванович Ляшенко, дійсний член Національної академії педагогічних наук України, доктор педагогічних наук, професор; Юрій Іванович Мальований, член-кореспондент Національної академії педагогічних наук України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Віктор Валентинович Паржницький, кандидат педагогічних наук, начальник відділення науково-методичного забезпечення змісту професійно-технічної освіти Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОНмолодьспорту.

 

ДОПОВІДІ

 

Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчання як соціально-педагогічна проблема. Васьківська Галина Олексіївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувачка лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ; Тимошенко Антон Юрійович, студент Київського національного університету імені Тараса Григоровича Шевченка

Фундаментальність знань учнів як запорука якості освіти. Липова Людмила Андріївна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ

Фундаменталізація змісту навчання іноземних мов учнів старшої школи: рівневий підхід. Редько Валерій Григорович, кандидат педагогічних наук, завідувач лабораторії навчання іноземних мов, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
 
Профільна диференціація в умовах особистісно-орієнтованого навчання. Діденко Галина Олександрівна, заступник директора Авторської школи Гузика, м. Южний Одеської області
 
Діяльнісна спрямованість змісту освіти старшокласників як умова його фундаменталізації. Трубачева Світлана Едуардівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ
 

Формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в умовах фундаменталізації змісту освіти. Косянчук Сергій Володимирович, науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ

Проблема формування екологічної культури старшокласників у контексті фунтаменталізації змісту освіти. Захарчук Наталія Василівна, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник лабораторії дидактики, Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ

Можливості фундаменталізації змісту початкового курсу географії у підвищенні ефективності екологічної освіти та виховання підлітків. Копилець Євгеній Вікторович, науковий кореспондент лабораторії екологічного виховання, Інститут проблем виховання НАПН України, м. Київ

Застосування  інтерактивних  технологій  в  освітньому  середовищі гімназії. Жукова Алла Георгіївна, директор Київської гімназії міжнародних відносин №323 з поглибленим вивченням англійської мови, м. Київ

Русский язык как компонент культуры общения народов Крыма. Трофимова Тетяна Миколаївна, викладач Ялтинського медичного коледжу, АР Крим

 

СЕКЦІЇ

 Теоретичні засади фундаменталізації змісту освіти і навчання. Педагогічні технології та інновації.

Підсекція А. Підсекція Б.

Фундаменталізація змісту гуманітарної освіти в умовах профільного навчання.

Фундаменталізація змісту природничої освіти в умовах профільного навчання.

Фундаменталізація освіти в умовах профільного навчання та професійної підготовки як соціально-педагогічна проблема.

Підсекція А. Підсекція Б.

 

ЗБІРНИК НАУКОВИХ ПРАЦЬ






«Багато хто скаржиться, та й життя це стверджує, що лише

деякі учні здобувають у школах ґрунтовну освіту, а більшість –

лише поверхову освіту або навіть тільки натяк на освіту…

Це відбувається тому,  що в школах нехтують суттєвим,

звертають увагу на нікчемне і пусте <.>,

більша частина знань ковзає

по поверхні розуму і не укоріняється в ньому»

Я. А. Коменський


ЗМІСТ

Зміст збірника наукових праць «Дидактика: теорія і практика» Ви маєте змогу вивантажити із сервера за адресою:
http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/http_didactics_ucoz_ua_load_materiali_1/didaktika_teorija_i_praktika/1-1-0-169
Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 1073 | Додав: Didactics | Рейтинг: 5.0/1
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS