Методологічні підходи до формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових - 30 Березня 2015 - Відділ дидактики Інституту педагіки НАПН України
Відділ дидактики
Субота, 2016-Грд-03, 20.47.46
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [46]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2015 » Березень » 30 » Методологічні підходи до формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових
08.20.41
Методологічні підходи до формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових

Методологічні підходи до формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових

На базі Тетерівської гімназії Бородянського району Київської області 26 березня 2015 року відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України провів науково-практичний семінар на тему «Методологічні підходи до формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових».

Мета заходу: окреслити і проаналізувати основні напрями співпраці відділу і гімназії як експериментального майданчика на 2015–2017 рр. у рамках фундаментального дослідження «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових».

Учасники заходу обговорили питання створення організаційно-методичних, психолого-педагогічних, інформаційно-технологічних і здоров’язбережувальних умов реалізації особистісно зорієнтованого навчання та виховання дітей в умовах загальноосвітнього навчального закладу.

     

Виокремлено як основні такі завдання:

• реалізація науково-дослідницької та експериментальної роботи в навчальному закладі у рамках фундаментального дослідження «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріативної і варіативної складових» відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України;

• забезпечення оптимальних умов для ефективної організації цілеспрямованого конструктивного розвитку особистості;

• створення умов для успішного функціонування навчального закладу як соціально-педагогічної системи;

• формування в учнів ціннісно-смислових орієнтацій, розвиток творчих здібностей, здатностей до самоорганізації;

• підвищення рівня фізичного, психічного, морального, інтелектуального, духовного й творчого розвитку учнів;

• виховання фізичної, психічної та морально здорової особистості.

З доповіддю «Інваріантна і варіативна складові змісту профільного навчання: формування ціннісних орієнтацій старшокласників» виступив науковий співробітник відділу дидактики С.В. Косянчук.

Переглядів: 202 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2016 Інституту педагогіки