Відділ дидактики
Понеділок, 2018-Грд-10, 12.34.27
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [56]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2018 » Березень » 12 » Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи
09.29.10
Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи

Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи

За результатами роботи Третьої Міжнародної науково-практичної конференції Модернізація освітнього середовища: проблеми та перспективи (м. Умань, 16–17 лютого 2018 року), підготовленої і проведеної за співучасті відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, видано збірник матеріалів заходу у форматі Вісника Польсько-української науково-дослідницької лабораторії психодидактики імені Я. А. Коменського «FOLIA COMENIANA». Член редколегії видання і співголова оргкомітету Третьої Міжнародної науково-практичної конференції – Г. О. Васьківська, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України; професор кафедри педагогіки та психології Київського університету імені Бориса Грінченка.

Основна тематика представлених доповідей відповідає напрямам роботи конференції: історичні та порівняльні аспекти модернізації освітнього середовища у закладах загальної середньої освіти та закладах вищої освіти; методологія модернізації освітнього середовища; особливості сучасного виховного середовища у закладах загальної середньої освіти та закладах вищої освіти; сучасні підходи до модернізації професійної підготовки та перепідготовки; дидактичне, психодидактичне та методичне забезпечення модернізації освітнього середовища; сучасні педагогічні технології у процесі модернізації освітнього середовища; проблеми управління навчальними закладами у період їх модернізації; діяльність соціально-психологічної служби у закладах загальної середньої освіти та закладах вищої освіти: історія та перспективи. У роботі науково-практичної конференції взяли участь понад 230 представників із понад 30 вітчизняних і 13 закордонних освітніх та наукових закладів. Проблеми, окреслені науковцями відділу дидактики, стосувались дидактичних аспектів реалізації рефлексійно-пізнавальної технології в умовах профільного навчання; дидактичних особливостей мультимедійної складової технологій профільного навчання; інваріантних чинників модернізації освіти (соціальний контекст), педагогічних технологій профільного навчання як чинника модернізації освітнього середовища і теоретичних передумов застосування педагогічних технологій в умовах профільного навчання (філологічний зміст).

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 79 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2018 Інституту педагогіки