Модернізація змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових - 30 Квітня 2015 - Відділ дидактики Інституту педагіки НАПН України
Відділ дидактики
Субота, 2016-Грд-03, 20.47.44
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [46]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2015 » Квітень » 30 » Модернізація змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових
11.14.02
Модернізація змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових

Модернізація змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових

У рамках угоди про співпрацю 29 квітня 2015 року відділом дидактики Інституту педагогіки НАПН України на базі гімназії №290 м. Києва було проведено науково-практичний семінар на тему «Модернізація змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових». Серед організаторів заходу: Інститут післядипломної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Науково-методичний центр управління освіти Дарницької РДА в м. Києві.

Науковими співробітниками відділу дидактики було порушено низку проблем, що стосувалися: конструювання інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання на засадах людиноцентризму; особливостей варіативного компонента змісту освіти в старшій школі; метапредметного аспекту проектування змісту навчання в старшій школі; міжпредметної інтеграції у змісті профільного навчання як засобу забезпечення єдності його інваріантної і варіативної складових; психолого-педагогічних особливостей ціннісного самовизначення старшокласників в умовах профільного навчання.

Науковці інших установ зосередили увагу на: підготовці вчителів до роботи в умовах трансформацій освітнього простору; наступності й неперервності у формуванні змісту освіти в контексті її профілізації. Методисти та інші фахівці в галузі освіти закликали до дискусії з питань підвищення ефективності вивчення географії у старшій школі, модернізації процесу навчання математики у профільних класах старшої школи, удосконалення інваріантного змісту природознавства на підготовчому етапі допрофільної природничої підготовки учнів, перспективного розвитку профільного навчання в закладах освіти Дарницького району столиці у 2015/2016 н.р.

Вела науково-практичний семінар П.І. Замаскіна, директор гімназії №290 м. Києва. Основне питання, порушене Поліною Іванівною, стосувалося навчальної книги як основного чинника розвитку в учнів фундаментальних природничих знань.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 205 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2016 Інституту педагогіки