Особливості реалізації технологічного і компетентнісного підходів у освіті: філософський, філологічний, психологічний та педагогічний ... - 6 Травня 2015 - Відділ дидактики Інституту педагіки НАПН України
Відділ дидактики
Субота, 2016-Грд-03, 20.42.14
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [46]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2015 » Травень » 6 » Особливості реалізації технологічного і компетентнісного підходів у освіті: філософський, філологічний, психологічний та педагогічний ...
10.30.34
Особливості реалізації технологічного і компетентнісного підходів у освіті: філософський, філологічний, психологічний та педагогічний ...

Особливості реалізації технологічного і компетентнісного підходів у освіті: філософський, філологічний, психологічний та педагогічний аспекти

 

На базі Інституту педагогічної освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського 29-30 квітня 2015 року відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар (за міжнародною участю) на тему: «Особливості реалізації технологічного і компетентнісного підходів у освіті: філософський, філологічний, психологічний та педагогічний аспекти».

Співорганізатори заходу: Міністерство освіти і науки України, Національна академія педагогічних наук України, відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, Інститут педагогічної освіти Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Інститут педагогіки, психології та мистецтв Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.

На пленарному засіданні з доповіддю «Дидактичні умови впровадження рефлексійно-пізнавальної технології для забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання» виступила Г.О. Васьківська, доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України.

Програмою Всеукраїнського науково-практичного семінару передбачено проведення тренінгів, круглих столів, зустрічей з учителями і учнями загальноосвітніх навчальних закладів, з викладачами і студентами вищих навчальних закладів м. Миколаєва.

Завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України Г.О. Васьківська взяла участь у тренінгу на тему: «Особливості застосування технологій ситуаційного навчання», виступила на круглому столі за участю вчителів загальноосвітніх навчальних закладів м. Миколаєва, студентів Інституту педагогічної освіти Миколаївського національного університету.

Науково-практичну роботу заходу було організовано за двома блоками. 29 квітня учасники семінару дискутували з проблем технологічного і компетентнісного підходів в освіті, взяли участь у тренінгу «Організація навчально-пізнавальної діяльності студентів у процесі застосування технологій ситуаційного навчання» (тренер – І.І. Осадченко, доктор педагогічних наук. доцент, професор Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського). 30 квітня працювали тренінг-групи «Дидактичні вимоги до формулювання ситуаційних завдань», «Дидактичні вимоги до формування навчальних кейсів».

За результатами роботи семінару готується до друку збірник наукових праць.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 178 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2016 Інституту педагогіки