Відділ дидактики
Субота, 2018-Лис-17, 01.26.42
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [54]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2018 » Жовтень » 25 » Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи
16.50.42
Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи

24 жовтня 2018 року у рамках Десятої міжнародної виставки «Інноватика в сучасній освіті» та Восьмої міжнародної виставки освіти за кордоном «World Edu» відбувся науково-практичний семінар «Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи».

Організатори заходу: відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України, Київська гімназія східних мов №1. Цільова аудиторія: керівники закладів освіти, вчителі, керівники та методисти районних міських управлінь освіти та обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти.

Учасникам науково-практичний семінару було надіслано відеозвернення всіма мовами, що викладаються у Київській гімназії східних мов №1.

Доповіді та повідомлення:

«Особливості впровадження і реалізації педагогічних технологій профільного навчання» (Васьківська Г. О., доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України);

«Науково-теоретичні засади та педагогічна система розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів Київської гімназії східних мов №1» (Савченко М. П., заступник директора з навчально-методичної роботи Київської гімназії східних мов №1, заслужений вчитель України;

«Актуальні питання модернізації змісту варіативного освітнього компонента в умовах профільного навчання» (Кизенко В. І., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, провідний науковий співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України);

«Розвиток мовної особистості здобувачів початкової освіти як носіїв культурно-мовних цінностей, основних суб’єктів комунікації» (Виклюк С. Г., вчитель-методист початкових класів Київської гімназії східних мов №1, відмінник освіти України);

«Мовленнєвий розвиток учнів як носіїв культурно-мовних цінностей засобами української мови: особистісно орієнтований підхід» (Масловська Л. Г., вчитель-методист української мови та літератури Київської гімназії східних мов №1, відмінник освіти України); 

«Проектування змісту навчальних посібників, підручників арабської мови у контексті розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів гімназії» (Ахмад О. Р., вчитель-методист арабської мови Київської гімназії східних мов №1);

«Культурно-мовні цінності арабів» (Саліх Саліх Абд, старший учитель арабської мови Київської гімназії східних мов №1); 

«Компетентнісний підхід до моделювання дидактичних засобів розвитку культурно-мовних цінностей учнів у процесі навчання китайської мови» (Сократова Л. Г., вчитель-методист китайської мови Київської гімназії східних мов №1, заслужений вчитель України);

«Волонтерство як вияв морально-громадянських цінностей, суспільної активності гімназистів» (Сегеда Ж. П., класний керівник, вчитель-методист зарубіжної літератури Київської гімназії східних мов №1, відмінник освіти України);

«Проблема компетентнісно орієнтованого підходу до розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках української мови» (Луцак О. В., заступник директора з виховної роботи, вчитель-методист української мови та літератури Київської гімназії східних мов №1, відмінник освіти України).

  

Загалом, порушено коло питань, що стосувалися:

значення англомовного спецкурсу «Вступ до сходознавства» у педагогічній системі розвитку культурно-мовних цінностей учнів гімназії;

дидактичних особливості використання мультимедійних технологій в освітньому середовищі;

діагностичних методик дослідження рівня розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів гімназії в умовах дослідно-експериментальної роботи;

етнонаціональних, культурно-мовних цінностей особистості у літературі Сходу як скарбів бібліотечних проектів міжкультурної комунікації;

національних цінностей у контексті діалогу української та східних культур;

національно-патріотичного спрямування творчості обдарованих учнів у процесі розвитку морально-громадянських цінностей у позаурочній роботі з української мови та літератури;

особливостей реалізації педагогічних технологій філологічного спрямування в умовах профільного навчання;

змісту підручника української мови в початковій школі за впровадження компетентнісного підходу до розвитку мовної особистості, її культурно-мовних цінностей, громадянської відповідальності;

проблем формування громадянської компетентності учнів засобами модернізації змісту курсу фізики в умовах гуманітарної гімназії;

реалізації завдань дослідно-експериментальної роботи з проблеми розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів, а також педагогічних технологій профільного навчання за еколого-економічним спрямуванням;

розвитку морально-громадянських цінностей здобувачів початкової освіти на уроках та в позаурочній діяльності, а також патріотизму та громадянськості як цінностей учнів у позаурочній та позашкільній діяльності;

ситуативних методик на уроках японської мови (комунікативна компетентність та культурно-мовні цінності учнів);

сучасних тенденцій реалізації педагогічних технологій за природничим спрямуванням в умовах профільного навчання;

умов та чинників ефективної реалізації соціально спрямованих технологій профільного навчання;

формування системи цінностей старшокласників в умовах профільного навчання;

цінностей англійців у мовленнєвій діяльності учнів як моделі спілкування англійською мовою.

За результатами роботи науково-практичного семінару «Реалізація інноваційних технологій в умовах упровадження Концепції Нової української школи» ухвалено рішення про підготовку статей до збірника наукових праць «Дидактика: теорія і практика».

Сторінка в соціальних мережах: https://www.facebook.com/didaktika.ip/

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 45 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2018 Інституту педагогіки