«Україна – країни Сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості» - 31 Жовтня 2016 - Відділ дидактики Інституту педагіки НАПН України
Відділ дидактики
Субота, 2016-Грд-03, 20.44.24
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [46]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2016 » Жовтень » 31 » «Україна – країни Сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості»
13.25.47
«Україна – країни Сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості»

«Україна – країни Сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості»

Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України 27 жовтня 2016 року взяв активну участь у проведенні Одинадцятої Всеукраїнської науково-практичної конференції «Україна – країни Сходу в ХХІ столітті в діалозі мов, культур, педагогічних систем: ціннісні виміри особистості» (на базі Київської гімназії східних мов №1).

Під час роботи конференції було обговорено низку проблем, пов’язаних з ціннісними вимірами особистості у контексті профільного навчання, науково-теоретичними засадами розвитку морально-громадянських цінностей особистості на засадах концепції реалізації інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадських цінностей учнів Київської гімназії східних мов №1, а також з формуванням морально-громадянських цінностей особистості засобами варіативного компонента змісту освіти, професійно-орієнтованих компетентностей старшокласників і краєзнавчої компетентності учнів старшої школи зокрема, з міжпредметними зв’язками у старшій школі у межах практико-зорієнтованого підходу, з розвитком умінь діалогічного спілкування старшокласників у полікультурному середовищі і формуванням суб’єкт-суб’єктної взаємодії як необхідної умови діалогу культур. Серед іншого подано результати моніторингу сучасного стану взаємозв’язку інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання (за опитуваннями вчителів і старшокласників Київської гімназії східних мов №1).

 

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 22 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2016 Інституту педагогіки